El Vendrell, 09/02/2015; PxC confia novament en August Armengol, aquest cop, per donar el salt a l'alcaldia

10/02/2015 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

August Armengol en la seva presentació com a candidat a l’alcaldia va afirmar que "votar qualsevol dels partits del quadripartit és reeditar un nou quadripartit, l’única alternativa de govern és PxC”

El Vendrell | Redacció.- En l'Assemblea Local de Plataforma per Catalunya (PxC) que va tenir lloc el propassat dissabte 24 de gener, i per unanimitat de la cinquantena de militants presents, el regidor August Armengol va ser elegit com a cap de llista per a les eleccions municipals del 24 de maig per aclamació i sense que es presentés una altra candidatura. En el mateix acte, es va constituir un Comitè Electoral de sis membres que serà presidit pel també regidor Joan Carrasco per afrontar el procés electoral en totes les seves vessants com ara programa, llista o campanya electoral.

August Armengol va prendre la paraula en roda de premsa al Centre Cívic l'Estació per afirmar que "en aquests temps convulsos en què es percep un canvi de cicle polític al Vendrell aspirem a ser la llista més votada i a governar. Des del govern quadripartit van intentar aïllar PxC i van fracassar, ara els qui de veritat s'han aïllat de la societat són ells mateixos". Va afegir que "si bé la nostra raó de ser és revertir aquesta societat multicultural i multiètnica que ens volen imposar i que en definitiva és una societat multiconflictiva, les nostres prioritats, però, en els moments que vivim seran la lluita contra la corrupció i l'eradicació de la pobresa".

Pel que fa a la corrupció va dir que "ells es tapen els uns als altres, nosaltres en canvi, el nostre únic compromís el tenim amb els vendrellencs i aixecarem totes les catifes i obrirem tots els armaris per denunciar públicament tot allò que ens amaguen". I pel que fa a la pobresa "mitjançant un Pla de Rescat Ciutadà que inclogui un reforç de les xarxes municipals d'ajuda social però també un augment de les inversions públiques per aconseguir una redistribució més justa".

El regidor identitari va acabar dient que "votar a qualsevol dels partits del quadripartit és tornar a votar un nou quadripartit, que tant ha decebut els vendrellencs, perquè al Vendrell s'ha acabat l'alternància i només hi ha una nova alternativa, i l'alternativa, avui per avui, és PxC". A les preguntes dels periodistes Armengol va contestar "Podemos? no ens fa por, perquè nosaltres som el Podemos del Vendrell. PxC representa el canvi, la gran il·lusió i la gran esperança per fer fora de la poltrona als de sempre".

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

EL 3 DE VUIT, 06/02/2015; PÀG.10 Armengol: "PxC som I'única alternativa d'un govern que s'ha aïllat

EL VENDRELL – Municipals 2015

CANDIDAT - El regidor de Plataforma per Catalunya torna a ser I'alcaldable d'aquest partit al Vendrell

Ricard Vinyals/EL VENDRELL.- Plataforma per Catalunya (PxC) torna a presentar Au­gust Armengol com a candi­dat a l'alcaldia del Vendrell a les eleccions municipals del 24 de maig que ve i per quar­ta vegada consecutiva. Recor­dem que Armengol va entrar com a regidor de l'Ajunta­ment vendrellenc l'any 2003, aleshores en solitari, i poste­riorment PxC ha obtingut 4 regidors el 2007 i 5 el 2011. En aquest sentit, el ja novament candidat de PxC, i que va ser escollit "per aclamació" d'una cinquantena de militants en l'assemblea celebrada el 24 de gener, va apuntar dimarts en roda de premsa que PxC "as­pirem a ser la llista més vota­da i a governar i som l'única alternativa" al govern quadri­partit d'aquesta legislatura. I va afegir que precisament votar qualsevol deIs quatre partits que han integrat el govern fins a l'abandonament fa unes setmanes per part de PP "és votar per la reedició d'un govern format només per intentar aïllar PxC, però que ha fracassat perquè els que de veritat s'han aïllat de la societat són ells mateixos".

Tres eixos al programa

Pel que fa al programa electo­ral que PxC dissenyarà a par­tir d'una comissió de trebalI, la qual també s'encarregarà de definir tota la llista i que presidirà el regidor Joan Car­rasco, August Armengol va dir que "si bé la nostra raó de ser és revertir aquesta societat multicultural i multiètnica que ens volen imposar i que en definitiva és una societat multiconflictiva, les nostres prioritats, però, en els mo­ments que vivim seran la lIuita contra la corrupció i l'eradicació de la pobresa". Sobre aquests dos darrers as­pectes, Armengol va avançar que "aixecarem totes les cati­fes i obrirem tots els armaris per denunciar públicament tot alIò que ens amaguen" i PxC vol reforçar les xarxes municipals d'ajuda social amb un Pla de Rescat Ciutadà "que prevegi un augment de les inversions públiques per aconseguir una redistribució més justa".

Finalment, Armengol va dir no témer l'auge de Podem "perquè Podem al Vendrell som nosaltres. PxC represen­ta el canvi, la gran il·lusió i la gran esperança per fer fora de la poltrona els de sempre"

DIARI DE TARRAGONA, 04/02/2015; PÀG.24 Armengol repite de candidato y dice que PxC es el Podemos del Vendrell

Un Comité del partido escogerá al resto de la lista

August Armengol repetirá como candidato del partido tras ser escogido por unanimidad de la militancia | FOTO JMB

EL VENDRELL.- El portavoz de Plataforma per Catalunya (PxC) en el Ayuntamiento del Vendrell, August Armengol, repetirá como candidato en las municipales de mayo. Armengol explicó que la lista la deja en manos de un comité electoral que dirigirá el también concejal Joan Carrasco.

PxC tiene 5 concejales y fue el único grupo en la oposición tras el pacto de legislatura de CiU, PSC, ERC y PP (abandonó el gobierno en septiembre).

Armengol confía en aumentar la representación para gobernar y dijo que PxC «es el Podemos del Vendrell», en el sentido de que «somos la única alternativa de cambio para echar fuera a los de siempre». Del Podemos real dijo que «no nos da miedo». Para el candidato de PxC «la alternancia de CiU-PSC de las últimas décadas» se ha acabado. «Votar a cualquier partido de los que forman el actual cuatripartito es hacerlo por un nuevo cuatripartito que ha decepcionado a los vecinos».

En su programa estará revisar la sociedad multiétnica que definió de «multiconflictiva», «levantar las alfombras y denunciar la corrupción» y «erradicar la pobreza».

RTVELVENDRELL.CAT, 04/02/2015 August Armengol repeteix com alcaldable per PxC

EL VENDRELL.- August Armengol ha estat escollit cap de llista de Plataforma per Catalunya (PxC) per a les properes eleccions municipals del 24 de maig. Fa deu dies el partit va celebrar una Assemblea Local que va votar el candidat. Els eixos del programa que presentaran segueixen la mateixa línia de sempre. No a la multiculturalitat, contra la corrupció i per l’eradicació de la pobresa. Segons Armengol, Plataforma per Catalunya és Podemos del Vendrell.

EIXDIARI.CAT, 04/02/2015; 21:11 August Armengol repetirà com a cap de llista de Plataforma al Vendrell

Eleccions Municipals 2015

PxC. August Armengol repetirà com a cap de llista de Plataforma al Vendrell

EL VENDRELL.- L'Assemblea Local de Plataforma per Catalunya (PxC) va escollir per unanimitat de la cinquantena de militants presents August Armengol per tornar a ser el cap de llista per a les eleccions municipals del 24 de maig. En el mateix acte, es va constituir un Comitè Electoral de sis membres que serà presidit pel també regidor Joan Carrasco per afrontar el procés electoral en totes les seves vessants com ara programa, llista o campanya electoral.

August Armengol ha pres la paraula aquest migdia al Centre Cívic l'Estació per afirmar que "en aquests temps convulsos en què es percep un canvi de cicle polític al Vendrell aspirem a ser la llista més votada i a governar. Des del govern quadripartit van intentar aïllar PxC i van fracassar, ara els qui de veritat s'han aïllat de la societat són ells mateixos". Va afegir que "si bé la nostra raó de ser és revertir aquesta societat multicultural i multiètnica que ens volen imposar i que en definitiva és una societat multiconflictiva, les nostres prioritats, però, en els moments que vivim seran la lluita contra la corrupció i l'eradicació de la pobresa".

LA FURA, 06/02/2015; PÀG.10 Quart assalt d’August Armengol (PxC) a l’alcaldia

EL VENDRELL.- L’assemblea local de Plataforma per Catalunya (PxC) del dissabte 24 de gener va reelegir per unanimitat August Armengol com a cap de llista per a les eleccions municipals del 24 de maig. Va ser una elecció per aclamació de la cinquantena de militants que hi van assistir, ja que no s’havia presentat cap altre candidat.

un pediatre vendrellenc, que va sorprendre tothom que l’any 2003 sortís elegit com a regidor per un partit contrari a la immigració; que al 2007 va consolidar-se multiplicant per quatre la seva representació; i que al 2011 encara sumaria un cinquè regidor, en el municipi de Catalunya amb més regidors de PxC.

Ara, després de dotze anys de presència a l’Ajuntament, sempre a l’oposició, per bé que entre 2007 i 2011 donant suport extern al govern en minoria de CiU, es presenta com l’alternativa al pacte PSC-CiU que els ha arraconat durant bona part de la legislatura com a únic partit a l’oposició.

Armengol no ha amagat que vol aprofitar els aires generals de canvi polític, d’esgotament de les forces tradicionals, per convertir-se en la llista més votada i poder governar. L’alcaldable, sense renunciar a l’eix sobre el qual pivota tot el seu programa polític, la xenofòbia, ha buscat durant la presentación un to més amable per intentar captar els vots que li falten per guanyar: ha dit que “si bé la nostra raó de ser és revertir aquesta societat multicultural i multiètnica que ens volen imposar i que en definitiva és multiconflictiva, les nostres prioritats en els moments que vivim seran la lluita contra la corrupció i l’eradicació de la pobresa”.

Si governa, Armengol ha promès “aixecar totes les catifes i obrir tots els armaris per denunciar públicament tot allò que ens amaguen” el govern de PSC-CiU.

BAIXPENEDESDIARI.CAT, 03/02/2015; 13:30 August Armengol: «Nosaltres som Podemos al Vendrell»

PxC presenta de nou a Armengol com a candidat a les municipals del maig

El partit vol donar el salt a l’alcaldia

August Armengol, en l'acte de presentació com a candidat Foto: M.G.

Marc Guitart/EL VENDRELL.- August Armengol serà, per quarta vegada, el candidat de Plataforma per Catalunya (PxC) a les eleccions municipals del 24 de maig al Vendrell. D’aquesta manera, PxC és el primer dels partits que actualment tenen representació a l’Ajuntament que ha presentat oficialment el seu candidat a l’alcaldia, una elecció sobre la qual no hi havia cap dubte.

En l’acte de presentació a la premsa, Armengol ha agraït a la militància del partit al Vendrell que l’hagi escollit «de manera unànime» i ha mostrat la seva voluntat de «governar» si són la llista més votada. D’arribar a l’alcaldia, el candidat de PxC ha esbossat que alguns dels seus objectius seran «revertir la societat multicultural, lluitar contra la corrupció, aixecant totes les catifes i obrint tots els armaris, i eradicar la pobresa», amb un «Pla de Rescat Ciutadà que reforci les ajudes socials i les inversions públiques».

Armengol ha avisat als vendrellencs que «votar qualsevol dels partits que actualment integren el quadripartit és tornar a votar un nou quadripartit», i ha fet una de les declaracions més sorprenents quan ha afirmat que «Podemos no ens fan por, perquè nosaltres som Podemos al Vendrell, representem el canvi i la esperança de fer fora de la poltrona els de sempre».

Respecte a la llista del partit, la última assemblea de PxC va aprovar la creació d’un comitè electoral, presidit per Joan Carrasco, que serà l’encarregat d’elaborar la llista, fer el programa i portar la campanya. Aquesta és una diferència clara amb les altres eleccions municipals, quan Armengol controlava absolutament tots els aspectes, també el nom dels integrants de la llista. «Ara som més democràtics perquè tinc confiança absoluta en els militants del Vendrell», ha afirmat Armengol.

DIARIBAIXPENEDES.CAT, 03/02/2015 August Armengol, candidat a l’alcaldia, es queda tan ample: “PxC és el Podemos del Vendrell”

EL VENDRELL.- En l’Assemblea Local de Plataforma per Catalunya (PxC) que va tenir lloc el propassat dissabte 24 de gener, i per unanimitat de la cinquantena de militants presents, el regidor August Armengol va ser elegit com a cap de llista per a les eleccions municipals del 24 de maig per aclamació i sense que es presentés una altra candidatura. En el mateix acte, es va constituir un Comitè Electoral de sis membres que serà presidit pel també regidor Joan Carrasco per afrontar el procés electoral en totes les seves vessants com ara programa, llista o campanya electoral.

August Armengol va prendre la paraula per afirmar que “en aquests temps convulsos en què es percep un canvi de cicle polític al Vendrell aspirem a ser la llista més votada i a governar. Des del govern quadripartit van intentar aïllar PxC i van fracassar, ara els qui de veritat s’han aïllat de la societat són ells mateixos”.

Pel que fa a la corrupció va dir que “ells es tapen els uns als altres, nosaltres en canvi, el nostre únic compromís el tenim amb els vendrellencs i aixecarem totes les catifes i obrirem tots els armaris per denunciar públicament tot allò que ens amaguen”. I pel que fa a la pobresa “mitjançant un Pla de Rescat Ciutadà que inclogui un reforç de les xarxes municipals d’ajuda social però també un augment de les inversions públiques per aconseguir una redistribució més justa”.

El candidat va acabar dient que “votar a qualsevol dels partits del quadripartit és tornar a votar un nou quadripartit, que tant ha decebut els vendrellencs, perquè al Vendrell s’ha acabat l’alternància i només hi ha una nova alternativa, i l’alternativa, avui per avui, és PxC”. A les preguntes dels periodistes Armengol va contestar “Podemos? no ens fa por, perquè nosaltres som el Podemos del Vendrell. PxC representa el canvi, la gran il·lusió i la gran esperança per fer fora de la poltrona als de sempre”. Això no obstant, Armengol, a diferència de Pablo Iglesias (a banda de les questions ideològiques, que són moltes), ja fa 16 anys que forma part de la classe política (Podemos en diria casta) vendrellenca i sempre ha estat el cap de llista del partit al qual pertany.

LAFURA.CAT, 03/02/2015, 15:46 August Armengol (PxC), candidat per quarta vegada a l'alcaldia del Vendrell

EL VENDRELL.- L'assemblea local de Plataforma per Catalunya (PxC) del dissabte 24 de gener va reelegir per unanimitat August Armengol com a cap de llista per a les eleccions municipals del 24 de maig. Va ser una elecció per aclamació de la cinquantena de militants que hi van assistir, ja que no s’havia presentat cap altre candidat.

Aquesta serà la quarta temptativa d’assaltar l’alcaldia del Vendrell d’Armengol; un pediatre vendrellenc, que va sorprendre tothom que l’any 2003 sortís elegit com a regidor per un partit contrari a la immigració; que al 2007 va consolidar-se multiplicant per quatre la seva representació; i que al 2011 encara sumaria un cinquè regidor, en el municipi de Catalunya amb més regidors del PxC.

Armengol no ha amagat que vol aprofitar els aires generals de canvi polític, d’esgotament de les forces tradicionals, per convertir-se en la llista més votada i poder governar. L’alcaldable, sense renunciar a l’eix sobre el qual pivota tot el seu programa polític, la xenofòbia, ha buscat durant la presentació un to més amable per intentar captar els vots que li falten per guanyar: ha dit que “si bé la nostra raó de ser és revertir aquesta societat multicultural i multiètnica que ens volen imposar i que en definitiva és multiconflictiva, les nostres prioritats en els moments que vivim seran la lluita contra la corrupció i l'eradicació de la pobresa”.

En la mateixa assemblea, el també regidor Joan Carrasco va ser elegit president del Comitè Electoral encarregat d’elaborar el programa, la llista i dissenyar la campanya electoral.