El Vendrell, 10/03/2015; PxC del Vendrell a la primera concentració de PEGIDA Catalunya

11/03/2015 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

La delegació local de la capital del Baix Penedès participarà a la primera concentració convocada per l'entitat Patriotes Europeus contra la Islamització d'Occident

El Vendrell | Redacció.- El cap de llista i regidor de Plataforma per Catalunya (PxC), August Armengol, es traslladarà a l'Hospitalet de Llobregat demà dimecres per participar en la primera concentració de PEGIDA tant a l'Estat com a Catalunya. Es desplaçarà acompanyat dels altres quatre regidors de PxC a l'Ajuntament del Vendrell i d'una nodrida representació de la delegació local del partit. PEGIDA, moviment ciutadà i no polític nascut fa mig any a Alemanya, és l'acrònim de "Patriotes Europeus contra la Islamització d'Occident" i PxC és l'únic partit polític que li ha donat suport al nostre país.

Per a August Armengol la manifestació "és contra la islamització d'Europa però abans que res ho és en record de les víctimes de la barbàrie del terrorisme gihadista, terrorisme i ideologia que volem al més allunyat possible de les nostres famílies". El regidor identitari ha continuat dient que "l'objectiu és defensar la nostra identitat europea enfront la perillosa i galopant islamització que està patint Europa, és una qüestió de supervivència com a poble, dels nostres costums i cultura tal com les hem conegut".

Per acabar, el regidor ha animat a assistir-hi "a qualsevol persona que comparteixi aquests ideals sigui o no de PxC perquè en la manifestació no hi estan permesos els símbols ni les banderes de cap partit polític perquè tothom que vulgui protestar contra la islamització d'Europa ho pugui fer des de qualsevol ideologia sigui de dretes o d'esquerres". Envers les crítiques que rebrem des d'alguns sectors de la ultraesquerra radical o des del multiculturalisme, Armengol ha volgut deixar clar que "nosaltres no odiem a res ni a ningú, només ens estimem la nostra terra, la nostra cultura, la nostra identitat i el futur dels nostres fills i dels nostres néts i per això volem lluitar per preservar el llegat que ens han deixat els nostres avantpassats".