El Vendrell, 22/04/2015; PxC demostra la desídia de l'Ajuntament amb el fanal del carrer la Mussara

22/04/2015 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

A què es dediquen els regidors de Via Pública i Enllumenat Públic del govern quadripartit? A esperar que hi hagi una desgràcia personal o material?

El Vendrell | Redacció.- Veïns del carrer la Mussara al barri del Camp de França (Figuerons-Indersa) ens van enviar una imatge del fanal quasi penjant divendres passat i una altra avui, cosa que demostra que l'Ajuntament no fa res per reparar el que se suposa que ha sigut un accident o un acte de vandalisme i que li pertoca a la regidoria de Via Pública i Enllumenat Públic. Tres dies sense fer-hi res. Un fanal que porta dies en aquest lamentable estat on els nens s'hi poden electrocutar tot jugant amb el fanal mig arrencat, o qualsevol mena d'accident si cau cap al carrer al damunt d'una persona o un cotxe, o danys a les vivendes si cau cap a l'altrra banda.

Des de Plataforma per Catalunya (PxC) ens preguntem a què s'han dedicat els regidors de Via Pública i Enllumenat Públic aquests tres dies? A esperar que hi hagi una desgràcia personal o material? I com a reflexió sobre la inoperància d'aquest govern quadripartit. Si això és el que fan durant el període electoral, o millor dit, el que no fan, què faran llavors un cop passades les eleccions del dia 24 de maig si segueixen a les seves poltrones? No-res no faran!