Es constitueix la nova Junta Local de PxC del Vendrell.

21/08/2015 - El Vendrell

EL VENDRELL | Redacció.- El passat mes de juliol l’Assemblea Local de Plataforma per Catalunya (PxC) del Vendrell va elegir la nova Junta Local del partit per als propers quatre anys segons marquen els estatuts; la conformen César Barquero com a Delegat Local, Anna Pell com a Secretària, Francisco Borrego com a Tresorer i Josep Mitjans i Jesús Albaiceta com a vocals.

Anna Pell, la nova Secretària, ha declarat que els tres grans objectius de la nova Junta són “primer, procedir a una profunda renovació de PxC al Vendrell; segon, fer arribar el nostre missatge a tots els sectors socials de la vila; i tercer, treballar per guanyar les properes eleccions municipals de 2019 i donar-li el tomb a la constant degradació tant de l’Ajuntament com del propi Vendrell”. Ha volgut recordar que el grup municipal després de les eleccions del 24-M ja només es troba a un sol regidor del PSC, i amb els mateixos regidors i a una seixantena de vots de Convergència.

La nova Junta vol donar un nou rumb a les qüestions que afecten a la Delegació del Vendrell. Els components de la Junta són gent nova al partit que comparteix la mateixa ideologia: volen ser un reforç d’allà on no arriba l’Ajuntament, que, degut a l’augment de població i la crisi que ens afecta, no pot atendre correctament els vendrellencs i vendrellenques. La nova Junta es presenta com la veu del poble dels disconformes amb la gestió municipal;  la línia que volen seguir els nous membres de la Junta és la de recollir els malestars dels vilatans, especialment de tots aquells que no se senten representats des de l’Ajuntament, i transformar-los en solucions per a un Vendrell millor.

El nou Delegat, César Barquero, ha confirmat que s’està treballant perquè dintre del partit hi hagi la secció de Joves de PxC El Vendrell, és a dir, la delegació local de les Joventuts Identitàries per Catalunya (JIxC); centrats en el compromís que van adquirir quan van ser elegits: treballar per un Vendrell millor.

La nova Junta Local de PxC al Vendrell es vol posar a disposició de tots els vilatans interessats en contactar amb nosaltres mitjançant el mòbil 657 148 395 i l’e-mail elvendrell@pxcatalunya.com.