El Vendrell, 23/10/2015; Joan Carrasco: “farem que es reobri la protectora d’animals de PASOS”

25/10/2015 - El Vendrell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Des de PxC no permetrem que tanquin l’única protectora d’animals del municipi, de l’Associació PASOS, per manca de suport de l’Ajuntament

El Vendrell | Redacció.- En roda de prensa a la plaça Vella el regidor de Plataforma per Catalunya (PxC), Joan Carrasco, ha fet pública una altra proposta de resolució per presentar-la al proper Ple de l'Ajuntament que tindrà lloc dimarts de la setmana vinent  "per tal de dotar de mitjans econòmics a les entitats protectores d'animals a la vila del Vendrell per al bon desenvolupament de les seves tasques"

Joan Carrasco ha posat de manifest que en cap cas s'està aplicant una proposta que PxC ja va presentar al Ple, i que es va aprovar el mes d'abril, per tal de destinar a les entitats animalistes sense ànim de lucre que duen a terme la tasca de refugi de mascotes, els ingressos recaptats resultants de les sancions per comportament incívic dels propietaris de mascotes així com les de maltractament animal.

El regidor denuncia que "l'Associació PASOS ha hagut de tancar el refugi de mascotes que feia funció de protectora d'animals precisament per manca de fons i d'aportacions insuficients". Per això demanem que "l'Ajuntament compleixi els seus compromisos a més a més adoptats per Ple essent que només en el que portem de mes d'octubre ja s'han recaptat al voltant de 2.000 euros per aquest tipus de sancions".

L'Associació PASOS afirma que no ha rebut ni un cèntim per aquest concepte i ha hagut de tancar portes.