Coma-ruga/El Vendrell, 10/11/2015; PxC denuncia l'estacionament il·legal de camions als carrers de Coma-ruga

10/11/2015 - El Vendrell

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- Des del Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) volem denunciar que l'Ajuntament no fa res per aturar l'estacionament il·legal de camions a la zona residencial de Coma-ruga malgrat les queixes d'aquest estiu per part dels veïns en què denunciaven fins i tot l'estacionament de tràilers i altres  vehicles de transport pesants en ple mes d'agost.

El GM de PxC ha detectat aquest cap de setmana que diversos camions estan aparcats des de divendres en diversos carrers de la urbanització Brisamar de Coma-ruga, barri tranquil i de poca circulació, on els xofers infractors poden imaginar que no seran detectats per la Policia Municipal. En concret es tracta dels carrers Monestir de Montserrat on davant del número 13 hi ha un vehicle estacionat des de tot el cap de setmana així com també davant del número 48-54 de l'avinguda Imperial Tarraco, via de comunicació d'un cert volum de trànsit i aquí sí és més estrany que no l'hagin detectat sinó més aviat fa pensar que d'una manera conscient fan la vista grossa, cosa que encara subleva més al veïnat.

Des de PxC volem demanar als responsables de l'Ajuntament que incrementin la vigilància i apliquin les consegüents mesures dissuasives per tal d'evitar aquestes situacions i les molèsties i eventuals riscos que poden representar per als veïns d'aquestes zones residencials.