PxC denuncia que Coma-ruga també s'inunda amb temps assolellat i sense pluja

12/01/2016 - El Vendrell

PxC fa una crida a l'equip de govern perquè les infrastructures de les platges estan històricament abandonades i no s'hi inverteix res pel que ja és l'hora que es vagin adequant

Coma-ruga/El Vendrell | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) ha sigut alertat per veïns de Coma-ruga perquè els carrers més inundables del barri de Brisamar com ara la pròpia avinguda Brisamar, i els carrers Aragó, Sant Martí del Canigó o Ramon Berenguer III estan inundats des d'ahir malgrat no haver plogut i el temps calorós i assolellat que fa amb una temperatura máxima de 18ºC a l'ombra com és avui.

El cas és que per la pujada de la marea pel cicle lunar i el temporal marítim de llevant l'aigua de mar puja pel desguàs de pluvials de la platja que en teoria hauria de recollir els pluvials dels tres carrers esmentats més amunt però avui és el contrari, recull l'aigua salada del mar i la puja cap a aquests tres carrers provocant el mateix efecte negatiu sobre els veïns a nivell de la inundabilitat de la zona amb les dificultats de mobilitat que això provoca especialmente en la gent que va a peu o de mobilitat reduïda per l'edat que no poden sortir de casa i malgrat no haver caigut cap xàfec queden reclosos i aïllats a casa seva durant hores o tot el dia. Amb l'agreujant per als vehicles que l'aigua salada pot provocar corrosió en els baixos dels cotxes.

Des de PxC "volem fer novament una crida a l'equip de govern perquè alguna cosa falla en el sistema de drenatge dels pluvials de Coma-ruga i per a què de cara als pressupostos d'aquest 2016 que encara no s'han aprovat per ple s'hi faci alguna cosa. Les infraestructures de les platges estan completament abandonades i històricament no s'hi inverteix res de res pel que ja és l'hora que es vagin adequant aquestes infraestructures als temps actuals".