Els Pisos Planas a España Directo de TVE-1

24/02/2016 - El Vendrell

Joan Carrasco (PxC) porta al barri de Pisos Planas a Miriam Moreno d'España Directo de TVE-1 per denunciar per enèsima vegada que viuen entre aigües fecals, una pudor insuportable i plagues d'insectes.

El Vendrell | Redacció.- Aquest dimarts 23 de febrer el regidor de Plataforma per Catalunya (PxC), Joan Carrasco, ha rebut a Miriam Moreno, del programa televisiu España Directo de TVE-1, per denunciar públicament per enèsima vegada "el deplorable estat d'un barri, el de Pisos Planas, que viu entre clavegueres, aigües fecals, una pudor insuportable i plagues d'insectes"

Volem recordar que des de PxC ja es va denunciar públicament al setembre que les clavegueres del barri abocaven aigües fecals al carrer, als portals i entrades dels blocs i fins i tot dins dels pisos, bars i locals. La qual cosa genera "males olors a tot el barri, plagues de paneroles a les cases i seriosos riscos higiènico-sanitaris i mediambientals ja que sobre les aigües fecals abocades al carrer hi juguen els nens, xipollegen els coloms o hi beuen els gats".

Davant la inactivitat de l'Ajuntament en la resolució del problema, el grup municipal de PxC va presentar una proposta al Ple de l'Ajuntament del 24 de desembre per a la resolució urgent de tan greu problema que va ser aprovada per unanimitat dels 8 grups polítics. A dia d'avui tot segueix igual pel que els veïns ens van sol·licitar una nova intervenció.

Per això Joan Carrasco va apel·lar a España Directo i així el Vendrell ha estat vist a tot el país com la localitat amb un dels barris més impropis per viure, amb veïns que davant la càmera manifesten que "aquí no s'hi pot viure" mentre el càmera de TVE-1 en un moment donat va estar a punt de vomitar i d'interrompre el reportatge per la insalubritat i la fortor que desprenia el barri.

Exactament en els mateixos moments en què el programa estava en antena, l'alcalde pronunciava una conferència organitzada pel Col·legi de Periodistes de Tarragona on demanava als responsables polítics "millorar la imatge del municipi i recuperar la dignitat política, per revertir un descrèdit que altres li han endossat ". Però s'ha assabentat aquest home de en quin lloc viu i de les necessitats dels barris?