Àlex Duque, el comunista frustrat que intenta manipular les associacions de veïns

06/09/2016 - El Vendrell

August Armengol prevé contra Àlex Duque i el seu intent de manipulació política de les associacions de veïns a través de ‘Xarxa Vendrellenca’. És un comunista fracassat, sectari, totalitari i excloent.

El Vendrell | Redacció.- August Armengol, regidor i portaveu del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) que és la tercera força política al Consistori, prevé "les associacions de veïns de la vila, de les urbanitzacions i de les platges, contra la manipulació política que Àlex Duque en fa d’elles a través de ‘Xarxa Vendrellenca’ que n’agrupa algunes".

Àlex Duque va ser el cap de llista d’Iniciativa per Catalunya-Verds (ICV) a les darreres eleccions locals de 2015. Va encapçalar l’única llista que no va entrar a l’Ajuntament de les nou que s’hi van presentar. Ara és el president de la junta directiva de l’Associació de Veïns del Tancat III juntament amb altres membres, també comunistes, que van formar part d’aquella llista electoral. Recentment va fundar la ‘Xarxa Vendrellenca’ que agrupa la seva pròpia associació de veïns amb algunes altres, i com no podia ser menys, ell n’és el portaveu i curiosament el coordinador és un company seu de junta i de candidatura electoral.

Així, des del projecte comunista d’ICV, no sols maneguen l’AV del Tancat sinó també, a través de la ‘Xarxa’, altres AV del municipi. El resultat és que Àlex Duque no és res més que un polític fracassat que la seva frustració l’ha portat a intentar manipular políticament totes les AV del Vendrell que fins ara ha pogut.

Per això des de PxC volem prevenir a totes les associacions de veïns del municipi i molt especialment a les de la ‘Xarxa Vendrellenca’ contra la manipulació política d’Àlex Duque. El darrer capítol de manipulació manifesta és el de Torreblanca, urbanització amb la que PxC ha mantingut sempre des de fa anys relacions molt correctes i fins i tot cordials, i ara s’envia des de la ‘Xarxa’ una proposta per presentar al Ple “per demanar tanques per evitar el soroll del trànsit a la urbanització de Torreblanca”. Però com en altres ocasions anteriors l’envien a tots els grups municipals tret de PxC, formació política que va obtenir tres regidors que precisament van ser elegits, en part, pels associats de totes les AV, cosa que Àlex Duque vol esborrar.

Això demostra que "Àlex Duque no és ningú més que un comunista fracassat, sectari, totalitari i excloent , que intenta utilitzar les distintes AV per al seu projecte polític", que es fonamenta en el monotema d’excloure PxC de la manera més ruín, antidemocràtica i pel ‘darrera’, de la vida política local. Si PxC és a l’Ajuntament és perquè la gent ens ha votat, inclosos nombrosos associats de les associacions a qui ell diu representar.