Commemoren el naixement del profeta Mahoma en un local municipal

31/12/2016 - El Vendrell

El regidor August Armengol en l'últim Ple de l'any va mostrar la seva perplexitat per la celebració del naixement de Mahoma en un edifici municipal, no hauria de ser l'Ajuntament laic i aconfessional?

El Vendrell | Redacció.- En l'últim Ple de l'any que es va celebrar el dia 27, August Armengol, portaveu del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), va mostrar la seva perplexitat per la commemoració del naixement del profeta Mahoma al Centre Cívic l'Estació, un edifici de titularitat municipal. Va manifestar que “l'Ajuntament hauria de ser una institució laica i aconfessional i que mai haurien d'haver-concedit els permisos per a tal celebració”.

PxC va votar en contrade la privatització del servei de l'aigua i sanejament perquè en paraules d'Armengol "un servei públic no només bàsic sinó també estratègic com aquest mai hauria de caure en mans privades per obtenir un benefici empresarial de la butxaca dels ciutadans sinó que hauria de seguir sent públic ja que la gestió directa és més eficaç, més eficient i el seu primer objectiu és el servei al ciutadà i no pas l'obtenció de beneficis".

La proposta de resolució presentada conjuntament pels grups municipals de PxC i C’s referent a la "delegació a BASE de la comprovació i inspecció en l'àmbit de la taxa per l'ocupació del domini públic local" va ser aprovada per àmplia majoria amb els 17 vots a favor de PSC, CDC, PxC, C’s, ERC i PP, i les 2 abstencions d'SSP. Els dos regidors de SP s'havien absentat de la sala per la manifestació de suport al regidor secessionista Joan Coma, de Vic, que havia estat detingut per la Guàrdia Civil.