PxC denuncia el deplorable estat dels parcs i jardins de l'Oasis

01/03/2017 - El Vendrell

Des de PxC reclamem que l'Ajuntament presti més atenció als parcs i jardins de les urbanitzacions i que no deixi que la porqueria, les xeringues i els preservatius s'acumulin allí on juguen els infants

El Vendrell | Redacció.- Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) volem posar en evidència l'estat d'abandonament en què d'una manera continuada en el temps l'Ajuntament té sumides les urbanitzacions del seu terme municipal. L'enllumentat, les escombraries, la neteja, la vigilància i en general tots els serveis són deficitaris fora del que és el nucli urbà del Vendrell. El tema és recurrent i per això és encara més important i alhora més greu i més frustrant.

En aquesta ocasió PxC posa el focus en la zona verda i parc infantil que es troba en la croïlla dels carrers Ter i Noguera Ribagorçana a la urbanització de l'Oasis. És trist veure com al llarg i a l'ample d'aquesta zona enjardinada s'hi acumulen la brutícia, les deixalles i les escombraries. Però encara més lamentable és veure el panorama en el sector del parc infantil allí on juguen els nens, on a més de la brutícia i les escombraries s'hi poden trobar xeringues i preservatius usats, alguns tot recentment. Més enllà de l'estètica ens podem trobar al davant d'un problema higiènico-sanitari per la perillositat que comporta tota aquesta disbauxa de l'abandonament de la zona i la manca de serveis.

El grup municipal de PxC exigeix a l'Ajuntament la prompta resolució del problema perquè els veïns de l'Oasis paguen els mateixos o més impostos i taxes municipals que la resta de veïns i es mereixen un respecte que l'actual equip de govern no els hi presta. Seria inimaginable que les places, parcs, jardins i espais públics del centre vila es trobessin en aquest desastrós estat i per això exigim que se'ls presti més atenció. Els veïns de les urbanitzacions no tenen la culpa que un govern desorganitzat, en minoria i en descomposició com aquest, sustentat en un regidor no adscrit, encara no hagi assignat les delegacions retirades a Eva Mata el 10 de gener, delegacions tan importants com neteja viària, recollida d'escombraries i serveis ambientals. Tot plegat, un desgovern i una vergonya per a una capital de comarca com la nostra.