PxC albira la solució per a les aigües fecals dels Pisos Planas

27/06/2017 - El Vendrell

Després d’una llarga lluita del grup municipal de PxC per fi una llum d'esperança al problema d'aigües fecals dels Pisos Planas en haver-se inclòs en el pressupost 2017 una partida per solucionar-ho

El Vendrell | Redacció.- Després que Plataforma per Catalunya (PxC), i en el seu nom el regidor Joan Carrasco va presentar i es va aprovar una proposta de resolució al Ple del 24 de novembre de 2015 (quinze!) i després de nombrosos precs i preguntes en nombrosos plenaris municipals demanant una solució definitiva al problema d’aigües fecals dels  Pisos Planas, manifesta que “per fi es veu una llum al final d'aquest llarg túnel”.

El regidor identitari  també  ha dit que  davant  la inoperància de tants anys de l’equip de govern en resoldre els greus problemes que pateix el barri, PxC, va presentar també  denúncia  per presumpte  delicte contra la Salut Pública davant la Fiscalia de Tarragona, i també davant el Departament de Salut.

El regidor també acusa al govern format per PSC, CDC  i RNA d'haver estat enrocat en la seva incompetència mentre els Pisos Planas continuaven patint un estat de degradació impròpia del segle XXI. No estem parlant en aquesta ocasió d'okupacions il·legals, delinqüència, tràfic de drogues o incivisme, que també són problemes del barri, sinó que ara estem parlant d'un problema de salubritat que pot ocasionar greus conseqüències al nostre municipi.

El mateix Joan Carrasco  també va decidir portar al barri de Pisos Planas a Miriam Moreno del programa de màxima audiència per a tot l’Estat, España Directo, de TVE-1 el 24 de febrer de 2016 per denunciar per enèsima vegada que hi ha un barri al Vendrell que “viu en unes condicions impròpies d'una societat moderna ja que viuen entre aigües fecals, una pudor insuportable i plagues d'insectes. I per tant amb seriosos riscos higiènico-sanitaris i mediambientals ja que sobre les aigües fecals abocades al carrer hi juguen els nens, xipollegen els coloms o hi beuen els gats”.

Carrasco acaba dient que com es pot veure després de molta lluita en els pressupostos del 2017 ja hi ha una partida econòmica per solucionar aquest problema enquistat en el temps i que PxC espera i confia que la regidora Camil·la Barnadas “compleixi la promesa feta davant del plenari i faci pagar aquesta reparació als veritables culpables d'haver-los creat que són els bancs”.