PxC alerta de perill d'incendi en l’aparcament del torrent del Lluc

04/07/2017 - El Vendrell

PxC demana que es netegi i desbrossi l'aparcament municipal del carrer Tarradellas a l’alçada de l’escola Àngel Guimerà al barri del Puig per l’alt risc d'incendi que representa

El Vendrell | Redacció.- El regidor del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), Joan Carrasco, ha rebut queixes fonamentades de veïns que utilitzen l'aparcament de manera habitual i veïns de la zona dels barris del Puig i del Pèlag per la falta de manteniment que pateix i això fa que els matolls secs siguin una autèntica i potencial torxa.

En l’aparcament municipal que hi ha al carrer Tarradellas a l’alçada de l’escola Àngel Guimerà, fa molt de temps que no es tallen les herbes a tocar del torrent del Lluc que tenen ja una alçada considerable i ningú les poda. En aquesta zona hi ha un alt risc d'incendi que podria cremar molts cotxes amb l’alt risc d’incendi que això comportaria a més a més en una zona escolar com aquesta.

A més, també es queixen els veïns ja que el torrent està a tocar als seus habitatges i especialment ara a l'estiu amb les altes temperatures i l’herba seca han de suportar tota mena d'insectes, artròpodes, rosegadors, rates, i altres espècies que proliferen al voltant de les restes, vidres i residus orgànics i de tot tipus. Aquesta ve ser una zona endèmica del mosquit tigre temps enrere.

El regidor identitari en concordança amb els veïns demana que "de manera urgent es netegi i es desbrossi l’aparcament municipal esmentat per evitar el risc d'incendi per les característiques pròpies del descampat, els matolls i les altes temperatures”.