Treballant pel Vendrell

12/02/2018 - El Vendrell

August Armengol repassa els èxits de la primera meitat del mandat com a portaveu de la tercera força municipal i expressa la seva decepció per la negativa actuació de Cs i PP en tots els àmbits

Butlletí informatiu municipal Plaça Vella | El Vendrell.- Des de Plataforma per Catalunya (PxC) i gràcies a vosaltres, que per tercera vegada consecutiva ens heu atorgat la confiança de ser el tercer partit més votat de l’Ajuntament, és amb aquesta força que ens heu donat que seguirem treballant pel Vendrell, pels vendrellencs i vendrellenques, perquè aquesta és la nostra vocació de servei públic.

A banda de la nostra atenció personalitzada a tots els veïns que ens ho han sol·licitat, la nostra tasca política s’ha centrat en el control del govern i en la presentació de nombroses iniciatives als plens com ara per una millora integral dels barris marítims i de la deficient recollida d’escombraries i neteja viària, propostes animalistes per obrir més zones d’esbarjo per a gossos, o per millorar el servei del taxi instal·lant marquesines a les parades del Vendrell i Coma-ruga. L’abocament d’aigües fecals als carrers dels Pisos Planas, encara no resolt, ha estat un altre tema reincident.

Una de les més grans decepcions d’aquest mandat va venir de la mà del PP quan en el Ple d’aquest mes d’octubre va facilitar amb el seu vot que el carrer del General Prim passés a denominar-se 1 d’Octubre en referència a la data del referèndum il·legal i separatista. Nosaltres ens hi vam oposar.

També ens hem endut una altra gran decepció perquè crèiem que la gent que està en la política ho està per defensar unes idees i uns programes i per això vam quedar molt sorpresos quan Cs i PP, a l’oposició, van votar a favor dels pressupostos de 2017 a canvi de la promesa de cobrar uns diners per a la seva butxaca que cobrarien a través de les assistències a una comissió de seguiment del pressupost on només hi serien ells i el govern en minoria. Gràcies a la força de l’oposició i a les al·legacions que vam presentar, aquest despropòsit no el van poder fer realitat.