Nova candidatura al Baix Llobregat

07/04/2014 - Gavà

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Presentació de Manuel García com a cap de llista a les properes eleccions municipals

Gavà | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha presentat Manuel García com a alcaldable a les properes eleccions municipals del maig de 2015.

El nou candidat va apuntar contra la manipulació política i el malbaratament econòmic de la burgesia camaleònica que ens governa, en connivència amb marxistes disfressats de socialdemòcrates i amb secessionistes radicals, a través de tripartits o bipartits contra natura, que ens han situat a la vora de l’abisme.

García ha dit que aquests autoproclamats progressistes s’han obstinat a esquerdar la família, pedra angular de la nostra societat, i el nostre arrelament cultural.

Presentant-se com a candidat per Plataforma per Catalunya assumeix la tasca de treballar dur i fer que torni a germinar l’herba sobre la terra cremada, plena de clots, que ens han deixat.

Per la seva banda el secretari comarcal, David Parada, ha assegurat que existeix espai polític per aconseguir representació a l’Ajuntament de Gavà, i que la feina que s’està duent a terme a les veïnes Viladecans i Sant Boi hi ajudarà.

Parada advoca per valer-se de la crítica constructiva per posar seny a l’Ajuntament de Gavà, on els sous dels càrrecs electes són desmesurats, i el nombre d’assessors, alt. El PP participa del quiosquet que el PSC té muntat al Baix Llobregat.

Plataforma per Catalunya està treballant per estendre’s a la comarca i presentar candidatures a Cornellà de Llobregat, Martorell i Sant Vicenç dels Horts.