El pròxim 26 de juny PxC estarà a tota la província de Girona

31/05/2016 - Girona

El pròxim 26 de juny PxC estarà a tota la província de Girona

Per les pròximes eleccions Generals, el dia 26 de Juny, la papereta de Plataforma per Catalunya (PxC) serà present a tota la província de Girona.

Girona|Redacció.- Plataforma per Catalunya ha decidit presentar candidatura al Congrés i Senat a la província de Girona, la qual cosa ha estat motivada per la gran quantitat de gironins que demanaven poder votar PxC a totes les eleccions.

En aquest sentit, un cop consultat i debatut entre els representants de tots els municipis gironins i el Consell Executiu de Plataforma i de la federació identitària Respecte, es va donar llum verda a la presentació de la candidatura, que després de recollir tots els avals necessaris per fer-ho ja és una realitat. La llista està formada pels cap de llista dels diversos municipis gironins, entre els quals es troba Torroella de Montgrí, St. Miquel de Fluvià, Caldes de Malavella, Roses, Olot, St. Feliu de Guíxols, Sta. Coloma de Farners o Salt.

El Regidor de PxC a aquest últim municipi, Sergi Fabri, que encapçala la llista al congrés, s'ha mostrat satisfet perquè “els gironins podran votar el seu partit. Ens presentem a les eleccions perquè els veïns de tota la província manifesten la necessitat que la veu de Plataforma i sigui sempre, per la qual cosa cal fer l'esforç perquè això sigui possible. No tenim el Congrés com a objectiu, tot i que el fet que Unió no es presenti podria portar alguna sorpresa”.

A més a més, la formació destaca el creixement del radicalisme islàmic a la província de Girona, fet que motiva la necessitat d'una veu seriosa i responsable que ho posi de manifest i demani un fort control a les mesquites, així com el tancament de totes aquelles en les quals es promoguin discursos radicals. Per això, manifesta PxC, que aquesta veu només pot ser la de Plataforma per Catalunya.

PxC

Girona, 31 de maig de 2016