Nova candidatura a Granollers

04/06/2014 - Granollers

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Cecilia Collazo, nova responsable local, torna a Plataforma per Catalunya il·lusionada amb la nova etapa del partit

Granollers | Redacció.- En la nova etapa de Plataforma per Catalunya s'estan apropant moltes persones que mai abans havien format part del projecte identitari, però també persones que en el seu moment van abandonar el partit.

Aquest és el cas de Cecilia Collazo, la que va ser en el seu moment candidata de Lliçà d'Amunt i que es va quedar a tan sols vuit vots d'entrar en el consistori, que ara torna a Plataforma per Catalunya com a responsable local de la delegació de Granollers.

En una reunió amb el secretari general del partit, Robert Hernando, el secretari d'organització, David Parada, i el delegat del Vallès Oriental, Josep Badia, la nova delegada local ha assumit la responsabilitat de rellançar una candidatura en la localitat de cara a les properes eleccions municipals de maig de 2015. Collazo ha manifestat el seu compromís de “treballar dur per aconseguir representació en un municipi tan important com Granollers, una ciutat que necessita una veu com la de Plataforma que representi la veu del poble en el consistori”.

En aquest sentit la jove militant socialidentitaria ha declarat sentir-se “molt il·lusionada amb aquesta nova etapa. Confio molt en la nova direcció a la qual conec des de fa anys”.

El secretari general, Robert Hernando, va manifestar que “ens motiva molt que persones que s'havien anat desvinculant del partit, avui tornin amb les il·lusions renovades. Cecilia fa molt temps que està implicada en el projecte socialidentitari i estem segurs que farà una gran labor com la que ja va fer en el seu moment. No podem si no tornar a donar-li la benvinguda a la gran família de Plataforma per Catalunya”.