Anoia, 03/04/2012; PxC Anoia presentarà mocions en els municipis de la comarca instant als imams de la zona al fet que condemnin l'actuació del imam d

04/04/2012 - Igualada

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Robert Hernando explica que estan donant una oportunitat a la resta de imams per demostrar que no tots són iguals.

Anoia | Redacció.- Plataforma  per Catalunya Anoia presentarà als Ajuntaments de la comarca on ostenta representació una moció conjunta que presentaran tots els regidors de la formació identitària en les localitats on hi ha Mesquita. En el cas de la comarca d'Anoia, on PxC compta amb 7 regidors en 5 Ajuntaments, Igualada, Calaf, Piera, Vilanova del Camí i Santa Margarida de Montbui es presentarà la moció a Igualada, Calaf i Vilanova del Camí.

La moció demana als imams  de les mesquites d'aquestes localitats que condemnin les intolerables declaracions durant diversos sermons del imam de Terrassa, en les quals instava  als fidels a maltractar a la dona i explicava la forma de fer-ho. Declaracions que li han portat a ser imputat per la fiscalia per delictes d'incitació a la violència de gènere, en una causa en la qual Plataforma per Catalunya s'ha presentat com a acusació particular.

Les mesquites de la comarca són la situada al carrer Merlet 12 d'Igualada al barri del Rec, al carrer Goya 70 de Vilanova del Camí i al carrer Raval de Sant Jaume 3 de Calaf, població en la qual PxC és la segona força política amb tres regidors.

El regidor d'Igualada i secretari general de la formació, Robert Hernando, ha comentat sobre aquest tema que “presentem aquesta moció per donar als imants una oportunitat a fi de demostrar que no tots són iguals i que no estan d'acord amb les barbaritats que predica l'Imant de Terrassa davant més de 1500 fidels durant els seus sermons” i va afegir que “evidentment per tirar aquesta moció endavant necessitem la complicitat de de la resta de partits, esperem que no facin com habitualment i mirin cap a un altre costat amb un problema tan seriós com la violència de gènere a la dona”.

PxC

Anoia, 3 d’abril de 2012