Igualada, 06/04/2012; Robert Hernando participa en la processó del Divendres Sant al Barri de Fàtima a Igualada

09/04/2012 - Igualada

El regidor igualadí ha participat en la tradicional processó del Barri de Fátima d'Igualada per sentiment i per recolzar les tradicions cristianes de la nostra terra.

Igualada | Redacció.- El regidor d'Igualada, conseller comarcal de l’Anoia i secretari general de la formació identitària, Robert Hernando, ha participat en la tradicional processó de Divendres Sant a l'emblemàtic barri de Fátima d'Igualada, un barri que ha qualificat de “bona gent treballadora, molt honrada i que ha demostrat que ha estat capaç any rere any de conservar les nostres tradicions cristianes i l'essència del seu barri que és també el de tots els igualadins”.

El dirigent identitari que va estar canviant impressions amb els confrares i que va agrair personalment al germà major, Manuel Balsera, la gran labor que està fent la confraria de Fátima per mantenir una tradició de tanta bellesa com la Setmana Santa, va tenir paraules d'agraïment per als veïns del barri “per mi és un honor i he sentit una satisfacció molt especial de poder participar en aquesta processó, recordo  haver assistit a veure-la amb els meus pares de jovenet i l'haver pogut formar part d'ella m'ha omplert d'orgull”.

Hernando també va voler deixar clar “la gran importància que té mantenir a Europa les nostres tradicions cristianes, no cal oblidar que si el ritme de natalitat segueix com fins ara en 20 anys la meitat de la població catalana podria ser musulmana, per això és de vital necessitat que mantinguem processons com la d'avui en Fátima o com la del Sant Crist d'Igualada”.

PxC

Igualada, 6 d’abril de 2012