Robert Hernando descobreix l’abús que els immigrants fan de les prestacions socials a Igualada

12/04/2012 - Igualada

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El secretari general de PxC adverteix de la necessitat d'invertir l'actual tendència per tal de garantir la supervivència de l’Estat del benestar

Igualada | Redacció.- El secretari general de PxC i portaveu de la formació identitària a l’Ajuntament d’Igualada, Robert Hernando, ha posat en coneixement de l’opinió pública un informe (click aquí) que posa de manifest les condicions abusives en què els immigrants fan ús de les ajudes socials.

L'informe expedit per l'Hospital comarcal d'Igualada revela que una dona estrangera amb quatre fills viu exclusivament del PIRMI. En concret, exposa que la família de Jemaa, de 41 anys, “viu amb una renda mínima d’inserció des de fa molts anys (viu de l’administració)”.

"Documents com aquest evidencien vergonyoses realitats que els altres partits intenten amagar" -ha denunciat Hernando.

El secretari general de PxC ha advertit de la necessitat "d'invertir l'actual tendència per tal de garantir la supervivència de l’Estat del benestar, que es basa -ha afirmat -en un principi bàsic: per poder atorgar prestacions socials hi ha d’haver un gruix de persones que generin riquesa amb el seu treball, i la immigració ha portat un nombrós contingent de beneficiaris d'aquestes prestacions que en canvi no han contribuït a generar-les. En definitiva -ha apuntat el portaveu identitari -els immigrants estan recollint els fruits del que la gent de casa ha sembrat durant anys d'esforç i treball.

En aquest sentit Hernando ha assegurat que “aquest desequilibri posa en risc el sistema de protecció social, i ens ha de fer plantejar nous criteris per a la concessió d’ajudes socials que primin i reconeguin valors com l’esforç, on la gent de casa, que ha treballat durant tants anys, tingui accés de manera preferent a les prestacions per davant de col·lectius que dilapiden l'Estat del benestar sense haver-hi aportat res”.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

www.e-noticies.cat, 10/4/2012; Una dona embarassada per quarta vegada admet que viu del Pirmi

El secretari general de Plataforma per Catalunya, Robert Hernando, explica en una entrada al seu bloc "un informe adjuntat, que ha arribat a les meves mans de l'Hospital Comarcal d'Igualada. Òbviament he esborrat les dades personals tant de la pacient com del personal mèdic, encara que he deixat el principi del NIE, que és el document que usen els estrangers a Espanya, i el nom de pila de la pacient per no donar peu a dubtes".

"Dona de 41 anys, embarassada de 21.6 setmanes. Actualment amb diabetis gestacional i realitza seguiment de risc amb el Dr. X. L'assistenta social de l'Ajuntament d'Igualada explica que la família viu d'una renda mínima d'inserció des de fa molts anys (viuen de l'administració) s'ha parlat d'un mètode definitiu després del part. Derivo per a valoració amb la dona la possibilitat d'un mètode definitiu postpart" indica.

"És a dir que l'embarassada viu als 41 anys el seu quart part, reconeix viure de l'administració des de fa molts anys i així i tot segueix portant fills al món. No sabem el final de la història, però és probable que ella o el seu marit es neguessin a un mètode definitiu i tinguin la intenció de tornar a portar més nens al món, malgrat les recomanacions del metge", critica.

www.alertadigital.com, 11/4/2012; Una mora de 41 años, embarazada por cuarta vez pese a padecer de diabetes gestacional, admite que vive del Pirmi en Cataluña

El secretario general de Plataforma per Catalunya, Robert Hernando, explica en un artículo de opinión publicado en AD la existencia de un informe procedente del Hospital Comarcal de Igualada y que prueba que una mujer de origen magrebí y residente en dicha localidad, embarazada por cuarta vez, vive de los ingresos del Pirmi.

Por una elemental prudencia, Hernando ha borrado los datos personales tanto de la paciente como del personal médico, aunque deja el principio del NIE, que es el documento que usan los extranjeros en España, y el nombre de pila de la paciente “para no dejar lugar a dudas”.

“Mujer de 41 años, embarazada de 21.6 semanas. Actualmente con diabetes gestacional y realiza seguimiento de riesgo con el Dr.. X. La asistenta social del Ayuntamiento de Igualada explica que la familia vive de una renta mínima de inserción desde hace muchos años (viven de la administración) ha hablado de un método definitivo después del parto. deriva para valoración con la mujer la posibilidad de un método definitivo posparto”, indica.

“Es decir que la embarazada vive en los 41 años su cuarto parto, que reconoce vivir de la administración desde hace muchos años y aun así sigue llevando hijos al mundo. No sabemos el final de la historia, pero es probable que ella o su marido se negaran a un método definitivo y tengan la intención de volver a traer más niños al mundo a pesar de las recomendaciones del médico”, critica el dirigente plataformista.