Plataforma per Catalunya amb l'Igualada HC

08/02/2013 - Igualada

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya reclama una redistribució de les subvencions per ajudar l’Igualada HC

Igualada | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya ha denunciat el pèsim tracte que està rebent una entitat històrica de la ciutat como és l’Igualada Hoquei Club per part de l’actual govern municipal.

El portaveu de la formación a la capital de l’Anoia, Robert Hernando, assegura que “el govern municipal no només  no cessa de disminuir-los  la subvenció, sinó que a més tampoc els ajuda l’esperat a l’hora d’aconseguir patrocinadors”.

L’agrupació local de Plataforma per Catalunya d’Igualada ha manifestat l’incongruent que resulta que mentre l’Igualada HC hagi de demanar 8.000 € al menudeig als ciutadans per poder fer front a la competició, en els últims dos anys el consistori de la ciutat hagi atorgat entre d’altres subvencions algunes tan desenraonades com 16.500 € a un grup musical d’El Salvador, 14.115€ a un sindicat de Guatemala, 17.000€ a un grup feminista de Colòmbia i 13.615 a la promoció de l’idioma wolof del Senegal.

Hernando ha assegurat que “el govern de la ciutat hauria de tractar amb la mateixa estima els clubs i associacions de la ciutat amb el que tracta a les feministes de Colòmbia”.

El portaveu identitari ha volgut recordar que “molts igualadins hem passat grans moments de glòria en el pavelló de Les Comes amb l’Igualada HC, i hem tingut, juntament amb els nostres ídols d’altres esports, a d’altres mé propers com els germans Folguera, Joan Carles, Santi Carda o Jordi Guillem.

Hernando ha fet una crida perquè la ciutat recuperi la mística amb l’esport, i per això ha recalcat que “és necessària l’ajuda del consistori, que ha de mirar més pels de casa i preocupar-se menys per satisfer l’ego d’uncs pocs”.