PP, CiU, PSC, ICV i ERC no s'oposen a cedir equipaments públics per a celebracions musulmanes

21/05/2014 - Igualada

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Els musulmans tornaran a celebrar el Ramadà al pavelló municipal Les Comes

Igualada | Redacció. - Ni PP, ni CiU, ni PSC, ni ICV, ni ERC van votar a favor d'una moció presentada per Plataforma per Catalunya contra la cessió d'espais públics municipals per a la celebració del Ramadà.

Cal recordar que els anys 2010, 2011, 2012 i 2013 els musulmans d'Igualada van celebrar el Ramadà al pavelló municipal de Les Comes tal com va denunciar en el seu dia el grup municipal de PxC.

Únicament Plataforma va votar a favor de la seva pròpia proposta, tal com va exposar el regidor socialidentitari Robert Hernando: "nosaltres no volem que se cedeixin espais públics per a actes islamistes, perquè no volem de cap manera que s'implanti a la nostra societat una religió que considerem d'odi”.

En aquest sentit Hernando ha recordat episodis recents que mostren la crueltat de l’islamisme radical: “fa dues setmanes un grup musulmà va segrestar 200 nenes a Nigèria amb l'amenaça de vendre-les si no es convertien a l'islam; la setmana passada una dona sudanesa va ser condemna a 100 fuetades i després a la forca per haver-se enamorat d'un cristià".

El regidor ha advertit la resta de grups polítics que "estan donant ales a que l'islam s'implanti a Catalunya i acabi imposant les seves lleis, que és la seva veritable missió, a més de canviar el nostre paisatge urbà com està passant a Igualada. Vostès ja han concedit vostès permisos inconscientment perquè a sobre de la mesquita de Igualada s'instal·li una escola alcorànica”.

Hernando ha recordat les advertències sobre el paper clau de Catalunya en l’estratègia del radicalisme islamista: “cal recordar que els serveis secrets de tot el món han alertat que Catalunya és el major focus gihadista d'Europa i vostès els segueixen aplaudint. No entenc com després alguns poden erigir-se com a defensors de la identitat catalana".

En un altre punt de l’ordre del dia es va aprovar una moció presentada per PxC per demanar a la Generalitat que pagui com més aviat millor el deute a les farmàcies. Van votar a favor PxC, PSC i PP, abstenció CiU i ERC i en contra la regidora d'ICV Montserrat Mateu.