Primer els de casa

11/06/2014 - Igualada

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Èxit total de la recollida solidària d'aliments

Redacció | Igualada.- Plataforma per Catalunya segueix portant el seu programa al carrer, i és que per a la formació socialidentitària sempre hi seran primer els de casa.

De nou la recollida d'aliments i productes de primera necessitat per a gent de casa a la capital de l'Anoia ha resultat ser un èxit total.

Més de 750 quilos seran repartits entre necessitats amb noms i cognoms, entre persones autòctones. Molts d'ells es van apropar a la carpa de Plataforma per Catalunya a agrair la labor que s'està realitzant. Aquesta iniciativa tindrà continuïtat, ja que hi ha molta gent que ho està passant mal i les ajudes socials institucionals els donen l'esquena.

Cal destacar com a anècdota que durant uns minuts un grup de musulmanes amb adhesius de la manipuladora ultraesquerrana Fundació Atles, una de les empreses que més factura a l'Ajuntament d'Igualada i que gasta els diners de tots en campanyes contra Plataforma per Catalunya, va intentar boicotejar la recollida amb una concentració il·legal sense permisos, arribant fins i tot a tallar el tràfic, amb crits, insults, amenaces i amb cartells escrits en àrab o francès. Això va provocar l'efecte contrari, ja que arran d’aquest incident els veïns es van bolcar encara més amb la recollida i el nombre de participants va experimentar un augment.

En aquest sentit el regidor identitari de Plataforma per Catalunya i secretari general, Robert Hernando, va manifestar que “ni les fundacions d’ultraesquerra subvencionades per l'Ajuntament, ni deu milions de musulmanes cridant aconseguiran que Plataforma deixi de recollir aliments per a la gent de casa”.

Entenc que aquestes persones defensen els seus interessos i prefereixen que la gent lliuri els aliments a l'Ajuntament, però nosaltres fem accions solidàries i pacífiques. La gent d'Igualada i comarca ens vol i ens dóna suport amb els seus lliuraments, tot la resta és folklore barat dels qui tenen por a perdre el xollo.