PxC s'oposa al permís atorgat per l'Ajuntament per construir una escola alcorànica

14/07/2014 - Igualada

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Robert Hernando: "és un despropòsit que permetem a la nostra ciutat es fomenti l'islamisme, ja que atempta contra els drets de la dona i la nostra identitat"

Igualada | Redacció. - El govern de CiU i ERC a l'Ajuntament d'Igualada ha concedit un permís a la comunitat islàmica Almahabba per construir a la planta superior de la mesquita que regenten al carrer Merlet N º 12 de la capital de l'Anoia una escola alcorànica.

Per al regidor social identitari a Igualada Robert Hernando "és un error terrible permetre que a la nostra ciutat es adoctrini l'islamisme, suposa una involució en la nostra cultura i en la nostra història de més de 800 anys, el bonisme del govern de CiU i ERC, tant en el govern de la Generalitat com a l'Ajuntament d'Igualada, resulta vergonyós "i va voler recordar que" la majoria de les mesquites de Catalunya són salafistes i promouen imposar la llei xaria en la nostra societat, el seu objectiu no és integrar és conquerir, la xaria més atenta contra els drets de les dones, així ho va demostrar l'imam de Terrassa que segons els Mossos adoctrinava els seus fidels sobre com pegar la dona a casa sense deixar marques, a més, atempta contra la nostra cultura i identitat, i cal recordar que segons els serveis secrets de tot Europa el major viver de terroristes jihadistes d'Europa està a Catalunya ".

A més, Hernando també va retreure al govern de la ciutat i la resta de partits de l'oposició, PP, ICV i PSC , que no votessin a favor de la moció de PxC per no cedir aquest any el pavelló de les Comes per a la celebració de la festa del ramadà. Per a Robert Hernando "els pavellons municipals són per fer esport, nosaltres, els nostres avis i els nostres fills, mai haurien de ser perquè cultures que no tenen a veure amb la nostra practiquin el seu fanatisme religiós en espais pagats per tots nosaltres".