PxC demana a Marc Castells que no permeti la construcció d'un taller amb rentador industrial per autocars a l'estació d'autobusos.

10/03/2015 - Igualada

Redacció | Igualada.- A la sessió del mes de gener el portaveu de PxC Robert Hernando ja va preguntar a precs i preguntes a l'alcalde sobre la intenció que té l'empresa Hispano Igualadina de construir un taller d'autobusos amb rentador industrial a l'actual estació del Passeig Verdaguer.

La pregunta va agafar de sorpressa a l'aAlcalde, que va dir no conèixer res del tema, llavors va ser quan l'Hernando li va recriminar que llavors seria millor que la contestés el Sr. Jordi Pont ja que a la Comissió d'Urbanisme li havia confirmat que si tenia constància. A dia d'avui alguns veïns, molt pocs, ja han rebut una carta per presentar al·legacions. PxC també les presentarà.

Està clar que l'equip de govern vol portar d’amagat un nou despropòsit urbanístic més que volen perpetrar a la ciutat d'Igualada, no hi tenen prou amb el nyap que suposa l'actual polígon de les Comes incrustat entre habitatges sinó que a més segueixen fent invents fora de tota lògica urbana. Son les conseqüències de no haver volgut afrontar el planejament d’un nou POUM.

Per Robert Hernando "el rentador industrial d'autobusos, el taller i tot el que volen instal·lar al passeig Verdaguer és un despropòsit i causarà moltes molèsties innecessàries als veïns de la zona, són instal·lacions per anar a polígons industrials, des de Plataforma demanem encaridament que parin immediatament un projecte que no té ni peus, ni cap ".