Plataforma per Catalunya recollirà aliments per a gent de casa necessitada a canvi de pa amb tomàquet i pernil al Barri de Fàtima d’Igualada

15/03/2015 - Igualada

Igualada| Redacció.- La delegació d’Igualada de Plataforma per Catalunya recollirà aliments per a gent necessitada al barri de Fàtima a la plaça del centre cívic, s’ instal·larà una carpa el proper divendres 20 de març de 17 a 20 h per tal de dur a terme una nova acció solidària encaminada a ajudar la gent de casa castigada per la cruesa de la crisi.

La delegació de l’Anoia, amb el candidat de la localitat Robert Hernando al capdavant, repartirà pa amb tomàquet i pernil als participants, a canvi de la seva ajuda en forma d’aliments no peribles o productes de neteja i primera necessitat que s’entregaran a la associació de veïns del barri perquè ho reparteixi, que seran distribuïts entre famílies necessitades d’ Igualada.

En aquest sentit, el candidat a l’alcaldia d’Igualada Robert Hernando ha declarat que “farem la mateixa acció solidaria que portem fent des de fa anys per tota la comarca, anem canviant d’ubicació perquè és important conscienciar a la gent que ser solidari és positiu, demanem a tota la gent d’Igualada que participi d’aquesta festa de la solidaritat, hi ha moltes persones necessitades molt abandonades per les institucions i la gent del poble no podem mirar cap una altra banda”.