L’HOSPITALET; Plataforma per Catalunya aposta per reforçar la seguretat a L'Hospitalet

30/01/2012 - L'Hospitalet de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

L’Hospitalet | Redacció.-
 El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha visitat aquest divendres la ciutat de l’Hospitalet on ha concedit una entrevista a 25 TV.

Anglada, que ha estat acompanyat en tot moment pels dos regidors que té en aquesta ciutat, ha manifestat a Ràdio Hospitalet que “cal reforçar les polítiques de seguretat i convivència, ja que aquest és un problema cada dia més agreujat a l’Hospitalet”, i ha afegit que “el que ha de fer l’alcaldessa Núria Marín és deixar d’endollar als seus amiguets que s’ha quedat sense representació en altres administracions”. En aquest sentit Anglada ha aconsellat a l’alcaldessa Marín que“els 72.000 euros que cobren els tres assessors en seguretat, els destinés a reforçar el cos de la Guàrdia Urbana”.

El president de Plataforma per Catalunya també s’ha mostrat contrari al tancament del CAP de la Rambla Marina al barri de Bellvitge. Per a Anglada “el tancament d'aquest CAP té com a conseqüència la saturació de l'únic CAP que queda obert per a un barri de 27.300 habitants amb aproximadament 10.000 persones més grans de 60 anys”.

Per acabar el líder identitari s’ha mostrat molt satisfet de la feina dels dos regidors de PxC a L’Hospitalet i ha indicat que“l’objectiu de futur és aconseguir 6 regidors perquè el PSC i ICV-EUiA no governin la ciutat com, ha dit textualment “un cortijo”.