Plataforma per Catalunya reprèn la campanya “A peu de carrer” a L’Hospitalet de Llobregat

21/03/2012 - L'Hospitalet de Llobregat

El passat diumenge 18 de març Plataforma per Catalunya va instal·lar la seva oficina de treball al mercat de Los Pajaritos de La Torrassa.

L’acció està emmarcada en una campanya que la formació identitària va engegar al barri de la Florida el passat mes de febrer, i que busca prendre la temperatura del carrer i conèixer de primera mà quines són les inquietuds dels veïns dels diferents barris de la ciutat.

“Volem saber què pensa la gent del seu barri, quines mancances tenen i debatre aquestes qüestions als plens per configurar un full de ruta per a la ciutat en el que es tinguin en compte les seves aportacions” –ha manifestat el portaveu de PxC al consistori hospitalenc.

Al llarg de la jornada veïns i veïnes de L’Hospitalet van intercanviar les seves impressions en torn a la situació de la ciutat amb els dos regidors identitaris. "Tenim un projecte per a aquesta ciutat i volem explicar-l'hi als veïns i veïnes de L'Hospitalet, per aquest motiu hem instal·lat una oficina mòbil al carrer" -ha manifestat el regidor Alberto Sánchez.

"Al cap i a la fi les persones són el centre de qualsevol presa de decisió política, i per prendre decisions hem de conèixer les seves preocupacions. Ara més que mai hem de saber escoltar” –ha assegurat el portaveu identitari Daniel Ordóñez.

Després de gairebé un any al consistori el regidor ha afirmat que “continuem treballant amb la il·lusió d’apropar la política als veïns i les veïnes de la segona ciutat de Catalunya, i fer-los veure que les seves suggerències i inquietuds poden determinar la realitat dels seus propis barris”.

Ordóñez ha denunciat el que ha denominat “política de despatx” en què viuen instal·lats els polítics de la ciutat, i ha assegurat que ”PxC continuarà treballant des de la proximitat per exercir d’altaveu de les reivindicacions veïnals”.