"PxC aconsegueix una pantalla gegant per veure la selecció espanyola a l'Hospitalet i Santa Coloma"

30/06/2012 - L'Hospitalet de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

L’Hospitalet de Llobregat i Santa Coloma de Gramanet comptarà amb pantalla gegant per seguir Espanya a la final de l’Eurocopa a petició de PxC a cost zero per als ciutadans

L’Hospitalet de Llobregat/Santa Coloma de Gramanet | Redacció.-  La pressió i la tasca diplomàtica exercida per la delegacions municipals de PxC a les dues localitats barcelonines ha donat els seus fruits, aconseguint que finalment s'instal · li aquesta "Pantalla gegant per al final de l'Eurocopa"

Els grups municipals de Plataforma per Catalunya a l'Hospitalet i Santa Coloma de Gramenet a petició dels seus simpatitzants i militància, van sol · licitar en forma de prec als respectius plens de les seves localitats la instal · lació d'una pantalla gegant perquè tots els ciutadans que així ho vulguin puguin donar suport públicament a la seva selecció nacional. Les pantalles s'instal · lessin a la plaça de Francesc Macià del barri de Santa Eulàlia a l'Hospitalet ia la plaça de la Vila núm 1 de Santa Coloma.

El portaveu de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat, Daniel Ordóñez i el president de Grup de Santa Coloma de Gramenet Juan Montero, van demanar en el torn de precs i preguntes dels plens del passat dimarts 26 de juny a Hospitalet i dilluns 25 a Santa Coloma, la instal · lació de la pantalla gegant.

Ordóñez ha manifestat que "el muntatge i desmuntatge de la infraestructura necessària per a això no costarà un euro als ciutadans i ciutadanes de l'Hospitalet, ja que aniran a càrrec d'un patrocinador".

Juan Montero que "Plataforma per Catalunya dóna suport a la selecció nacional en aquesta final històrica i desitja que torni a conquistar la Copa d'Europa, exercint un cop més de la cola que uneix en una mateixa direcció el sentiment d'aquesta gran nació i del conjunt dels seus ciutadans "

El compromís principal de PxC és el ciutadà, per al qual des d'una manera identitària sempre exercirà la defensa dels seus interessos, ja siguin aquests culturals, de seguretat ciutadana o de justícia social. Des PxC ens sentim orgullosos de l'assoliment que junts hem aconseguit i volem desitjar-li sort a la vermella.