La branca juvenil de PxC assistirà a la Convenció Identitària que se celebrarà a França

11/10/2012 - L'Hospitalet de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Les JIxC estrenyen llaços amb grups identitaris d’arreu d’Europa

L’Hospitalet de Llobregat | Redacció.- Les Joventuts Identitàries per Catalunya assistiran a la Convenció Identitària que se celebrarà els propers 3 i 4 de novembre a la localitat francesa d’Orange en la que es donaran cita formacions polítiques i grups juvenils identitaris de tota Europa.

En el marc del II Consell Executiu de les JIxC,  des de la formació juvenil s'ha assegurat que passat un any el Congrés Fundacional celebrat a Sant Boi l’octubre del 2011, les eleccions autonòmiques del proper 25 de novembre “una oportunitat històrica per irrompre al panorama polític català”. En la mateixa línia s’ha pronunciat Sergio Conce, el delegat provincial de Girona, que ha assegurat que “el treball des d’avui fins l’últim dia de campanya serà decisiu”.

El president, Francesc Gesa, ha destacat la importància de l’esport entre el jovent per fomentar valors com el treball en equip i l’autodisciplina. En aquesta línia ha repassat la situació de l’equip de futbol de les JIxC d'Osona, i ha anunciat que la branca juvenil de PxC està estudiant la possibilitat de formar un segon equip de futbol per competir a la lliga comarcal.

L’agrupació juvenil ha insistit en seguir la línia de l’autofinançament. En aquest sentit ha presentat la nova loteria de les JIxC, i ha nomenat Enric Juan secretari de merxandatge de les joventuts.