Ordóñez:

Ordóñez: "amb aquest acord es fa justícia amb els veïns de L'Hospitalet"

16/11/2012 - L'Hospitalet de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Ordóñez es reuneix amb Foment per extreure el compromís de compensar els veïns afectats per les obres de l’AVE

L’Hospitalet de Llobregat | Redacció. El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat, Daniel Ordóñez, s’ha desplaçat a Madrid per demanar que el govern central compleixi amb els acords recollits en el programa AERI.

En una reunió mantinguda amb la Comissió de Foment, Ordóñez i altres representants municipals han extret el compromís per part de l’Estat per sufragar les despeses derivades de la rehabilitació dels habitatges dels barris de Gornal, Bellvitge, Santa Eulàlia, Sant Josep, Torrassa i Les Planes que en el seu dia es van veure afectats per les obres del traçat de l’AVE.

Ordóñez ha explicat que “amb aquest acord es fa justícia amb els veïns de L’Hospitalet, perquè el compromís contempla compensacions a les persones que van patir molèsties per les obres, així com pels desperfectes causats per les excavacions i perforacions”.

La partida, que estarà dotada amb un total de 3 milions d’euros, s’inclourà en els pressupostos de l’Estat o s’injectarà a través del Senat.