Campanya contra la inseguretat

25/03/2014 - L'Hospitalet de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya recull la demanda dels veïns de Bellvitge de fer front a l’onada d’inseguretat amb una campanya de recollida de signatures

L’Hospitalet de Llobregat | Redacció.- La delegació local de Plataforma per Catalunya ha iniciat una campanya de recollida de signatures per demanar a l’Ajuntament més vigilància per fer front a l’onada d’inseguretat que recorre el barri de Bellvitge.

En els darrers mesos Bellvitge està patint un nombre creixent de robatoris i assalts tant a comerços com a l’interior d’immobles a plena llum del dia, de la que també en són víctimes transeünts a la via pública.

La iniciativa ha rebut una gran acollida per part de comerciants, que fins i tot s’han compromès a col·laborar en aconseguir rúbriques. Alhora molts veïns hi han donat suport i han manifestat llur por i decepció per com d’oblidat està el barri. Botiguers i restauradors han coincidit en què l’onada d’inseguretat ha vingut de la mà de l’arribada d’immigrants romanesos al barri.

Amb aquesta campanya Plataforma per Catalunya vol retornar la convivència a un barri que és un referent de les lluites veïnals, amb un sentiment de pertinença molt arrelat, on els veïns no es mereixen que es tiri per terra el que han aconseguit amb molt d’esforç i treball.