Oposición responsable y constructiva

28/05/2014 - L'Hospitalet de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Prosperen les dues mocions de Plataforma per Catalunya presentades al ple de maig

L’Hospitalet de Llobregat | Redacció.- El plenari del mes de maig ha aprovat les dues propostes que el grup municipal de Plataforma per Catalunya ha presentat en el registre.

L’Ajuntament de la ciutat riberenca crearà, a instàncies del portaveu Daniel Ordóñez, una comissió de seguiment de les mocions aprovades per garantir que els acords presos en el ple es porten a execució.

El ple també ha donat llum verda a la proposta de Plataforma per Catalunya d’instar a la Generalitat a liquidar el deute que manté amb les farmàcies, i que posa en perill la viabilitat de les apotecaries, llocs de treball i la dispensació de fàrmacs.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

LHDIGITAL.COM, 26/05/2014; PxC demana la creació d'una comissió de seguiment de les mocions aprovades

El grup municipal de Plataforma per Catalunya a L’Hospitalet presenta dues mocions en el Ple municipal. D’una banda, exigeix a la Generalitat que pagui en deute amb les farmàcies i de l’altre que es creï una Comissió de Seguiment de les mocions que s’aprovin en el Ple Municipal, format per un membre de cada grup municipal.

Segons el portaveu de PxC, Daniel Ordóñez, en el Ple sovint “s’aproven mocions que després es queden en res i no es realitza un seguiment real de si s’ha posat en marxa o no la moció. Si s'aprova alguna moció, s’ha de complir i com l’equip de govern no ens informa, volem que es creï unaComissió específica formada per un membre de cada grup municipal per saber quin és l’estat de cadascuna de les mocions aprovades”

D’altra banda el grup municipal de PxC, presentarà una altra moció perquè la Generalitat pagui els gairebé 200 milions d’euros que deu a les farmàcies. Segons Ordóñez, “no és només un tema de liquiditat, sinó que s’estan perdent llocs de feina. És vergonyós que la Generalitat segueixi malgastant els diners ens projectes independentistes i en finançar tv3”