Daniel Ordóñez tornarà a ser alcaldable a L'Hospitalet

22/04/2015 - L'Hospitalet de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya de L'H presenta la seva candidatura a les municipals

Daniel Ordóñez és el cap de llista

L'Hospitalet de Llobregat | Redacción.- Plataforma per Catalunya (PxC) ha presentat la seva candidatura a les eleccions municipals del 24 de maig vinent. El partit ha presentat en roda de premsa els sis primers candidats de la llista electoral que tornarà a estar encapçalada per Daniel Ordóñez. La seguretat a la ciutat i la baixada dels impostos seran els principals eixos programàtics.

El cap de llista és l'actual regidor i portaveu de la seva formació, Daniel Ordóñez. La candidatura aposta per un contacte directe amb la ciutadania per explicar les seves propostes electorals.

La seguretat a L'Hospitalet i la baixada dels impostos són els eixos en què basaran la campanya electoral. El cap de llista de PxC de L'Hospitalet, Daniel Ordóñez, ha dit que el contacte directe amb la gent els fa creure quesón un partit en auge.

Ordóñez creu que "la gent ens percep com a propers. Som gent de classe treballadora, venim dels barris, som els més propers en el contacte diari amb la ciutadania. Això fa que encara que les enquestes interessades sempre diuen que no sortiran els nostres candidats, al final tindrem regidors a l'Ajuntament".

Daniel Ordóñez ha parlat del programa que "en el nostre cas és clar. Solucionar els problemes d'inseguretat i convivència derivats de la immigració massiva que té L'Hospitalet, en especial als barris de la zona nord".

El cap de llista de Plataforma ha dit finalment que "també volem baixar els impostos i acabar amb la situació d'endolls que viu l'Ajuntament que porta 36 anys governant i s'han acomodat".

Els noms dels sis primers membres de la candidatura de Plataforma a L'Hospitalet són: Daniel Ordóñez, Lluís Colominas, Yolanda Charle, Antonio García, Meritxell Gimeno i Félix Cabanilla.