Mesures per esmorteir els efectes de la crisi

30/04/2015 - L'Hospitalet de Llobregat

NOTÍCIA DE DIGITAL-H.CAT

PxC demana que els aturats tinguin prioritat a les taules electorals

En Ple Municipal d'abril

El grup municipal de PxC presentarà una única moció en el proper Ple municipal. Des de Plataforma es demana que els aturats tinguin prioritat a les taules electorals, i puguin així rebre l'assignació corresponent.

Daniel Ordoñez, portaveu municipal de PxC ha explicat que "ja que es paguen uns diners per estar a les taules electorals, millor que aquelles persones que més ho necessiten, i es troben a l'atur, tinguin més oportunitats per poder cobrar aquesta assignació que es dóna per donar aquest servei a la ciutadania".

Ordoñez ha assenyalat que "nosaltres sol.licitem que es pugui cambiar la llei, i que en les taules electorals tinguin prioritat les persones que estiguin a l'atur. Molta gent que per sorteig li ha tocat estar a una taula no vol anar perquè perden un dia o simplement no volen anar. Aquesta gent podría deixar el seu lloc a d'altres que es troben a l'atur i que necessiten aquests 60 euros que es donen per estar aquell dia a la taula electoral".