Per la pluralitat als mitjans públics

20/10/2015 - L'Hospitalet de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

PxC s'oposa al sectarisme dels mitjans locals de comunicació locals i reclama la reactivació de la ràdio municipal

L'Hospitalet de Llobregat | Redacció.- Plataforma per Catalunya demana més pluralitat als mitjans locals, ja siguin digitals, impressos o audiovisuals, i que es recuperin les emisions de Ràdio L'Hospitalet, que emetia pel 96.3 de la FM i que ara, i després del buit deixat per la ràdio municipal, emet il·legalment una emissora llatinoamericana, així com una televisió que sigui quelcom més que un repetitiu bucle de continguts.

Pel que fà a la ràdio, la delegació de PxC a L'Hospitalet no pot entendre com que la segona ciutat més poblada de Catalunya no tingui una ràdio pròpia. La freqüència en què emetia la ràdio municipal és ara ocupada per una emissora llatinoamericana sense cap llicència i amb quasi total impunitat, com passa amb gairebé tot el dial barceloní amb les emissores llatines. Els hospitalencs paguem massa impostos com per tenir una ràdio i televisió com mereixem, però que per l'alcadessa és millor malbaratar els diners en assessors i altres gastos prescindibles i discutibles.

A Plataforma per Catalunya apostem per uns mitjans, ja siguin municipals, autonòmics o regionals plurals i que a més de donar veu a tots els partits, la donin també a les organitzacions i associacions locals, com també a qualsevol ciutadà, i que esdevenguin una eina per la llibertat d'expressió.
Un dels representants de PxC a L'Hospitalet, Daniel Clemente, ha manifestat que "no es pot tolerar que uns mitjans que paguem tots estiguin al servei d'uns pocs, ja es digui Televisió de L'Hospitalet, TV3 o Ràdio Televisió Espanyola, que sempre estan al servei del govern de torn".