Malestar a Santa Eulàlia pels robatoris i la casa “okupa”

25/01/2016 - L'Hospitalet de Llobregat

L’Hospitalet|Redacció.- Veïns del barri de Santa Eulàlia expressen el seu malestar per l'onada de robatoris en els seus domicilis al carrer Jansana i voltants.
"Ja ens han entrat a robar dues vegades en un mes", manifesten els membres d'una família que ja han hagut de posar una alarma a casa i altres sistemes de seguretat en veure que no poden estar ja tranquils, “perquè ja entren a robar fins i tot a plena llum del dia”.

Segons fonts oficials, així com comenten els veïns, el lladre habitual és un jove sud americà, amb diversos antecedents policials, membre o habitual visitant de la casa “okupa” que hi ha al barri.
 Així mateix, pel que manifesten els mateixos veïns, aquesta persona va acompanyada d’un altre “paisana” seva, que a més a més és veïna del barri, la qual utilitza els terrats  per poder entrar per la Terrassa dels àtics a plena llum del dia.

La casa "okupa" d'on procedeix el presumpte lladre està sent un dels punts més habituals de tràfic de drogues al barri. “Aquest fet, l’incivisme dels habitants de la casa okupa, els sorolls i d’altres conflictes que genera aquest habitatge són completament intolerables pel benestar del barri i dels veïns, per això des de PxC hi estarem a sobre i no els deixarem passar ni una. La política de bonisme de l’Equip de Govern, fa que els veïns no puguin viure a casa seu en pau i bé” ha apuntat  Daniel Clemente, delegat municipal de PxC a la ciutat.

Per acabar, el mateix Clemente, manifesta rotundament, en veu de tots els veïns de L’Hospitalet, que “és per això que des de PxC declarem novament que cal endurir les penes als delinqüents reincidents i expulsar immediatament a aquells estrangers que delinqueixin al nostre país i que no tornin, per evitar que aquestes situacions es repeteixin”.

PxC

L’Hospitalet de Llobregat, 25 de gener de 2016