Pel comerç tradicional i contra la venda d'alcohol a menors

29/12/2016 - L'Hospitalet de Llobregat

L'Hospitalet de Llobregat | Redacció.- El passat mes de novembre es van posar a L'Hospitalet 142 denúncies per prendre alcohol al carrer, i es van obrir 51 actes en botigues que el venien entre les deu de la nit i les set del matí.

PxC, però, manifesta escepticisme davant la limitació horària, "ja que aquesta sempre pot dissuadir alguns, però no a molts que, senzillament, compraran alcohol abans de les 22:00" comenta el delegat de PxC a l'Hospitalet, Daniel Clemente, qui no entén que hagin botigues obertes fins a tan tard.

En aquesta línia Clemente creu que "Caldria fer una seriosa normativa sobre horaris, a fi de protegir al comerç tradicional, botigues o supermercats de tota la vida, que no es vegin afectats per la competència deslleial d'aquells establiments que, lluny d'adaptar-se a la nostra forma de vida, obren fins ben entrada la nit, o en dies festius, i endurir sancions a qui no respecti l'ordenança".

Per PxC el més preocupant és que es vegin menors bevent o fumant pels nostres carrers. És per això que el delegat de la formació identitària a la localitat denuncia que "Són escassos els controls sobre els comerços referent a això i en alguns casos aquestes infraccions són difícils de detectar. Sol·licitem, a més de la sanció, el tancament definitiu i immediat de qualsevol botiga que vengui alcohol o tabac a menors i animem als ciutadans que denunciïn davant les autoritats aquesta infracció, ja que són molts els que ni es molesten a comprovar l'edat del comprador, i molt sovint, resulta que són els mateixos que incompleixen horaris".

El partit identitari torna a fer una crida al civisme, ja que nombrosos ciutadans estan cansats de veure llaunes i ampolles en jardins i bancs de la ciutat i és que, precisament, van ser aquests comportaments els que van provocar la prohibició del "botellón" al carrer.