Diguem no a un l'Hospitalet sense arbres

13/01/2017 - L'Hospitalet de Llobregat

L'Hospitalet de Llobregat | Redacció.- A poc a poc, les voreres de menys de 2,5 metres s'estan quedant sense arbres, el que significa que aquests aniran desapareixent en pràcticament totes les voreres de la ciutat. L'Ajuntament de L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) està portant a terme un Pla Urbanístic que afecta l'arbrat i que ja està canviant el paisatge de molts dels carrers del municipi.

El delegat de PxC a la localitat denuncia que "l'Alcaldessa Núria Marín i tot el PSC segueixen un pla per eliminar els pocs elements verds i espais naturals o lliures de ciment de la ciutat, com ja han fet recentment amb el Pla Urbanístic de La Remunta o l'imminent Cal Trabal", comenta Daniel Clemente. Fent constar que "són projectes que sempre hem rebutjat rotundament des del ple municipal i des d'altres mitjans".

Nombrosos veïns de diferents barris, on ha començat a executar-se la reforma, han contactat amb Plataforma per Catalunya (PxCal veure que en alguns dels seus carrers desapareixien els arbres, i que després de contactar amb diversos partits polítics de la ciutat, s'han adonat que "PxC és l'únic partit que escolta i es preocupa per la gent del carrer", paraules que coincideixen amb els que es van posar en contacte amb el partit identitari.

Veient la indignació dels veïns i la sol·licitud d'ajuda rebuda en diverses ocasions en els últims dies, PxC iniciarà una campanya i plantarà batalla contra el susdit Pla Urbanístic, fent que la veu d'aquests veïns sigui escoltada. Daniel Clemente continua comentant que "és totalment lamentable que s'aprovin mesures que repudien gran part dels veïns; acaben de començar i ja són molts els que hi ha en contra. Queda clar que el govern local no representa als ciutadans".