Ni albergs de turistes, ni pisos pastera

02/04/2017 - L'Hospitalet de Llobregat

L'Hospitalet de Llobregat | Redacció.- Moltes són les queixes veïnals per sorolls i per l'alta explotació demogràfica d'espais petits, ja siguin pisos concrets o blocs sencers. Moltes són les vivendes en què viu més gent del compte, habitatges que, per la seva sobreexplotació o superpoblació, provoquen diferents incomoditats als veïns de l'escala o barri, ja sigui per sorolls, per problemes d'aparcament, o simplement perquè el ascensor triga massa, a causa del alt trànsit que pateix aquest en pujar i baixar gent de forma contínua, o, en definitiva, l'incivisme que pot provocar les moltes persones que vinguin a un determinat lloc, ja sigui per desconeixement de les normes de convivència, o perquè aquestes normes no els importin gaire, ni les nostres lleis o opinió.

És la voluntat de PxC vetllar per la tranquil·litat dels veïns, demanant una especial vigilància a aquells immobles que es facin servir com a "pisos pastera" o "albergs turístics" en nom de preservar la nostra manera de viure i el civisme, ja que moltes són les queixes rebudes al nostre partit, contínuament i desde fà anys, de pisos que excedeixen de sobres el màxim estipulat, tant des del punt de vista legítim, com des del punt de vista llògic.

Per tant, comprenem les inquietuds dels veïns del carrer Narcís Monturiol i els hi donem suport plenament, així com donem suport als molts altres veïns als qui els incomoda tenir a la seva comunitat, o prop, un pis en què viuen més de 30 persones en tan poc espai, provocant les susdites adversitats.

El delegat de PxC-Respecte a l'Hospitalet, Daniel Clemente, sentencia que "ni permetrem pisos alberg ni pisos pastera. Farem que la llei es compleixi i que s'acabi d'una vegada per totes amb el pasivisme en aquest aspecte, un tema que preocupa a molts conciutadans i que no preocupa al govern local"