Contra la pujada de la inseguretat i delinqüència, PxC demana més

Contra la pujada de la inseguretat i delinqüència, PxC demana més "mà dura"

08/06/2017 - L'Hospitalet de Llobregat

Hospitalet de Llobregat | Redacció.- Després d'haver contactat amb la policia, veïns i ens municipals, Plataforma per Catalunya (PxC) recomana estar molt alerta a les marques que puguin aparèixer a les portes dels habitatges, ja siguin ratlles o adhesius. Els adhesius estan sent col·locats sobretot a Bellvitge i Gornal i solen tenir forma triangular, quadrada o rodona, normalment d'algun color que no ressalti molt en la porta o paret, i no excedeixen mai dels dos centímetres. En aquests barris s'ha registrat un augment de robatoris, així com també a Santa Eulàlia o Collblanc.

Aquesta ciutat és des de fa anys una ciutat molt castigada per la delinqüència i la inseguretat, com així ho reflecteixen els últims baròmetres d'opinió ciutadana realitzades per l'ajuntament en què van preguntar als nostres veïns el principal problema de l'Hospitalet, en què aquesta enquesta va tornar a reflectir que un dels assumptes que més preocupa és la inseguretat (el 24% dels veïns així va respondre), només superat per la immigració (24,2%), seguits aquests dos de la neteja (23,1%) i l'incivisme (11,8).

Des de la delegació de l'Hospitalet, Daniel Clemente insisteix que "cal més mà dura i acabar d'una vegada per totes amb la inseguretat que afecta la nostra ciutat, una ciutat que alberga uns veïns que no gaudeixen de tranquil·litat ni al sortir de casa, ni a l'estar en ella, ja que roben estiguem dins o no, i ocupen la nostra casa quant ens anem de vacances, una casa que tants anys de treball i suor ens va costar aconseguir. Volem tranquil·litat".

El partit identitari rebutja així mateix "les denigrants situacions, ja habituals, d'observar baralles contínuament o el continu tràfic de drogues, sobretot a Pubilla Casas i voltants, així com altres actes incívics i il·legals, moltes vegades a plena llum del dia i amb nens prop".