RECUPEREM L'HOSPITALET

18/07/2017 - L'Hospitalet de Llobregat

Hospitalet de Llobregat | Redacció.- "Hospitalet ja no és el que era" reiteren milers de ciutadans. Molta gent cansada de veure com la delinqüència i incivisme s'apoderen dels nostres carrers alhora que cada vegada més se senten estrangers en el seu barri de tota la vida.

En els últims mesos PxC L'Hospitalet ha vist com es multiplicaven els correus, trucades i missatges rebuts sobre delinqüència i altres situacions menyspreables que tenien lloc als nostres barris, molt especialment aquelles protagonitzades per immigrants i fills d'aquests, queixes que s'exposen en els apartats següents.

Molts veïns manifesten la seva "por a sortir de nit". La situació ha arribat a tal punt que la policia està advertint a les dones que esperen de matinada l'autobús a la parada de "que no és un bon lloc per estar sola" en segons quins barris. A altres els inquieten els nombrosos robatoris al mig del carrer o a les seves cases; en el primer cas els lladres actuen violentament i moltes vegades pel procediment del "tirón"; en el cas de les cases actuen ja fins i tot de dia i amb gent a dins.

Arran dels gihadistes detinguts a l'Hospitalet en l'últim any, i les notícies que avisen que el municipi és un focus del radicalisme islamista engendrat sovint en mesquites il·legals ocultes en carnisseries "halal" o locutoris, els hospitalencs se senten insegurs , uns al veure que el seu veí, amb una vida aparentment normal, ha estat detingut, o perquè a la seva botiga propera puguin estar planejan un pròxim atemptat.

En tots els casos aquests ciutadans coincideixen que cal més seguretat, civisme i un major manteniment i neteja, ja que també és molt comú escoltar pels carrers que "fa pena com està el barri de brut".

Altres queixes vénen donades pels sorolls al carrer a altes hores de la matinada, sigui per la mala educació o integració d'alguns que parlen cridant per costum o posant música reggaeton a "tot drap". I una cosa molt més greu, les queixes rebudes en diverses ocasions per incòmodes floretes i tocaments que grups de llatinoamericans que realitzen a la sortida del metro de la Florida a les noies i dones que per allí passen.

En resposta a aquestes inquietuds, el delegat local de PxC-Respecte a l'Hospitalet, Daniel Clemente, argumenta que "els responsables i còmplices de gran part de la indignació, delinqüència i incivisme que pateix L'Hospitalet són els partits polítics que han governat a la ciutat, a Catalunya i a tot Espanya, incloent al Partit Popular, que va protagonitzar la major regularització d'immigrants de la història del nostre país". Preguntant que com es pot canviar això desde la societat, Clemente aconsella que "cada espanyol ha de perdre la por a expressar-se i a exigir respecte; cal perdre la por a dir que vols que el teu barri sigui com era abans ... Cal perdre la por a dir que et sents estranger al teu barri ... Cal plantar-los cara fermament i fugir dels complexos del dictat per la correcció política. Només quan els ciutadans pensin i s'expressin tal com se senten i sense complexos, assolirem la llibertat. La nostra alcaldessa i altres governants es riuen de nosaltres i ja és hora que ens respectin".

PxC potenciarà el seu eslògan "Recuperem l'Hospitalet", una frase que representa el desig de gran part de la població. El partit identitari reitera la necessitat de dotar la policia de millors mitjans per millorar la seva eficàcia, així com l'expulsió d'immigrants que cometin algun delicte i endurir les penes a tot delinqüent reincident.

Plataforma per Catalunya aconsella, per preservar el petit comerç de casa i davant el possible finançament d'alguns negocis locals a l'estat islàmic, comprar sempre productes espanyols en comerços espanyols. Daniel Clemente afegeix que "no pretenem en absolut dir que tots els comerços regentats per immigrants siguin gihadistes, però que una petita part poden ser-ho, segons ha assenyalat ja el mateix Ministeri d'Interior. Però comprant als de fora provova el fet que aquella botiga regentada per gent del barri de tota la vida es vegi abocada a tancar i els seus treballadors a l'atur, ja que els immigrants mai contractaran espanyols aturats, contractant sempre als seus paisans sense ser denunciats per racisme, com ràpid farien amb un autòcton que contracti només a nacionals i d'aquesta manera seguiran arribant immigrants al nostre país per suplir els nostres llocs de treball".