La campanya de l'Ajuntament de l'Hospitalet contra l'incivisme, una farsa

26/10/2017 - L'Hospitalet de Llobregat

PxC titlla de "paperot i farsa" les accions de l'Ajuntament de l'Hospitalet contra l'incivisme i els veïns se senten enganyats i desemparats. Preguntarem pels costos econòmics de semblant inutilitat

L'Hospitalet | Redacció.- L'Hospitalet continua sent una ciutat en què la música i sorolls persisteixen fins a altes hores de la nit, en què trobem contínuament la brutícia provocada per alguns irresponsables i en què la neteja deixa molt a desitjar, mentre els hospitalencs reiteren, cada vegada més, el seu rebuig a aquestes menyspreables conductes i a la brutícia en els seus carrers.
Fà uns mesos l'ajuntament va fer una campanya pel civisme en què va omplir de cartells dels fanals de les principals avingudes de la ciutat, i fa uns dies va repartir en totes les bústies una guia de consells per millorar la convivència, amb uns números de telèfon per contactar si es detecta alguna situació en què aquesta convivència es vegi afectada. La sorpresa és que al trucar al telèfon de "convivència i civisme", atén algú que deriva a un altre telèfon en què un contestador diu que estan molt ocupats i prement asterisc es pot deixar un missatge; en prémer, la trucada es talla. I al trucar a l'altre telèfon que surt a la guia, el d'Atenció Ciutadana, no contesta ningú. Tampoc serveixen els missatges o publicacions a través de xarxes socials; normalment no donen resposta.
Davant de tot això, el delegat de Plataforma per Catalunya (PxC) a l'Hospitalet, Daniel Clemente, comenta que "tot és un paripé ... Un altre més. Altra vegada Núria Marín no sap donar resposta i solució al incivisme que tant patim els ciutadans de l'Hospitalet, només sap lluir-se i alimentar de falses esperances a qui encara li creu" i continua argumentant que "és una vergonya que se'ns prengui el pèl d'aquesta manera, fent campanyes en què donen a entendre que ens ajudaran quan ningú respon".

Daniel Clemente conclou anunciant que PxC preguntarà a l'ajuntament els propers dies "pels costos públics que ha tingut aquesta farsa inútil". El partit identitari proposa que hi hagi "un sol telèfon per atendre les conductes incíviques en què sempre atenguin i que no encomanin mai trucar a un altre telèfon, ja que aquestes incomoditats fan que poca gent truqui, i més encara, si manen trucar a un telèfon al que no donen resposta".