Notícies municipals a L'Hospitalet de Llobregat

L'Ajuntament de L’Hospitalet afirma en una declaració conjunta que l'agressió al regidor de PxC és "un atac a la societat civil"

04/06/2012

L'Hospitalet de Llobregat - El consistori de L'Hospitalet de Llobregat emet una declaració institucional de condemna a l'agressió patida per Alberto Sánchez

Llegir la notícia

Plataforma per Catalunya demanarà un pla d’actuació per combatre les bandes llatines a L’Hospitalet de Llobregat

11/04/2012

Llegir la notícia

PxC proposa la creació d'un registre de maltractadors d'animals a L'Hospitalet de Llobregat

04/04/2012

L'Hospitalet de Llobregat - PP, PSC, ICV-EUiA i CiU no donen suport a la moció proposada per Plataforma per Catalunya per censar als qui facin ús de la violència contra els animals

Llegir la notícia

Plataforma per Catalunya reprèn la campanya “A peu de carrer” a L’Hospitalet de Llobregat

21/03/2012

L'Hospitalet de Llobregat - La delegació local de Plataforma per Catalunya a L’Hospitalet de Llobregat ha reprès la campanya d’apropament als veïns iniciada el passat mes de febrer

Llegir la notícia

L’HOSPITALET; Plataforma per Catalunya aposta per reforçar la seguretat a L'Hospitalet

30/01/2012

L'Hospitalet de Llobregat - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assenyalat durant la seva visita a l’Hospitalet que “cal reforçar les polítiques de seguretat i convivència, ja que aquest és un problema cada dia més agreujat en aquesta ciutat”.

Llegir la notícia

L’HOSPITALET DE LLOBREGAT, 16/01/2012; Entrevista al portaveu de PxC a L'Hospitalet de Llobregat: “Volem trencar amb la dinàmica del cortijo"

17/01/2012

L'Hospitalet de Llobregat - En una entrevista concedida al Diari de L'Hospitalet el portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de L'Hospitalet de Llobregat, Daniel Ordóñez, ha manifestat la seva satisfacció perquè l’entrada de PxC al consistori ha forçat als altres partits a abordar problemàtiques que mai s’havien tractat en els plens fins ara.