Josep Badia: “Iniciarem accions legals si l’equip de govern no retorna fins l’últim cèntim"

02/05/2012 - Les Franqueses del Vallès
COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El portaveu identitari de Les Franqueses denuncia l'incompliment de les ordenances fiscals

Les Franqueses del Vallès | Redacció.-
El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de Les Franqueses del Vallès, Josep Badia, ha exigit la devolució dels diners cobrats il·legalment als participants en la Desena caminada popular del municipi vallesà.

El regidor identitari va manifestar a la sessió plenària del passat 26 d’abril que “l’equip de govern de Les Franqueses, format per CiU-PSC-ERC-PP i una regidora expulsada d'UPLF, ha apujat les quotes d’inscripció contemplades a les ordenances fiscals”.

Badia ha recordat que la normativa municipal aprovada pel propi govern municipal fixava una tarifa de 7,30 euros per a les inscripcions fetes fins al 14 d’abril, i de 10,45 euros si la inscripció es feia el mateix dia de la caminada.

El regidor de Plataforma per Catalunya ha denunciat que "els prop de mil participants en la desena edició de la caminada popular de Les Franqueses -segons les dades facilitades pel Patronat d’Esports- van acabar pagant 8 euros en el cas que s’hi haguessin inscrit abans del 10 d'abril, i 12 euros en cas que la inscripció s’hagués formalitzat entre el 10 i el 15 d’abril".

El dirigent identitari ha assenyalat que amb aquest cobrament per sobre del que marca l'ordenança fiscal "el govern municipal ha fet pagar als participants una quantitat no justificada que oscil·la entre els 700 i els 1.550 euros".

En ser interrogats per aquest increment ni el sr. Ramírez, Regidor d’Esports, ni l’alcalde Francesc Colomé, ambdós convergents, van saber donar explicacions.

Badia ha anunciat que "PxC emprendrà accions legals si l’equip de govern no retorna els diners que s'han cobrat de més als participants en la Caminada Popular".