Josep Badia:

Josep Badia: "El Patronat Municipal d'Esports va cobrar quotes d'inscripció per sobre del fixat a les ordenances fiscals"

19/06/2012 - Les Franqueses del Vallès

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya força la devolució dels ingressos il·legals de l’Ajuntament obtinguts pel cobrament indegut d’una taxa

Redacció | Les Franqueses del Vallès.– El portaveu de Plataforma per Catalunya a Les Franqueses del Vallès, Josep Badia, ha manifestat la seva satisfacció després d’aconseguir el reemborsament de les quantitats cobrades de més als inscrits en la “10ª Caminada Popular” celebrada al municipi vallesà.

Després de l’aprovació de la moció presentada per la formació identitària, el Patronat d’Esports haurà de retornar el muntant de més cobrat al conjunt dels participants en la marxa popular, tal com ha reconegut el regidor d’Esports.

Badia ha assenyalat que “es van cobrar quotes d’inscripció per sobre del fixat a les ordenances fiscals, que regulaven el pagament de 7,30 euros per a les inscripcions anticipades i 10,45 euros per a aquelles formalitzades el mateix dia de l’esdeveniment”, i que per tant, el cobrament de 8 i 12 euros ha generat uns  “ingressos il·legales” per part del Patronat.

El dirigent identitario s’ha mostrado satisfet perquè “totes i tots els inscrits podran recuperar els diners que van pagar de més, que correspon a les quantitats de 0,70, 1,55 i 4,70 euros en funció de la data d’inscripció”, ja que una semana abans de la celebració de la caminada ja se cobraven 12 euros en lloc de 7,30.

Badia ha demanat que se le doni la màxima difusió a l’acord per tal que tothom pugui optar al reemborsament, i ha reclamat que s’informe al pleno de les corresponents devolucions.