Les Franqueses, assotada per la immigració, atur i inseguretat ciutadana

12/09/2013 - Les Franqueses del Vallès

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Badia apremia a posar en marxa polítiques de promoció econòmica i intensificar la vigilància davant la desaprovació dels veïns a la gestió del govern municipal (CiU-PP-PSC-ERC-UPLF)

Les Franqueses del Vallès | Redacció.- L'enquesta encarregada per l'Ajuntament a la Diputació de Barcelona posa de manifest que la gestió municipal del nou govern és pitjor que la gestió del govern que hi havia l'any 2010.

Un 21,2% dels ciutadans opina que la gestió municipal no ha millorat amb l'alcalde Francesc Colomé al capdavant.

La immigració és la primera preocupació dels franquesins. Així ho ha manifestat el 14,5% dels veïns. Per darrere se situen l'atur, que preocupa a un 13% de la població enquestada, i la seguretat ciutadana, a un 8,5%.

El portaveu de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament, Josep Badia, ha manifestat que "no hi ha una estabilitat i la gent se sent insegura. Les polítiques del  govern local es basen només en augmentar impostos i no en promocionar l'activitat econòmica local per disminuir l'atur. En els darrers anys s'ha vist un increment de la immigració i això preocupa als nostres ciutadans".

Badia ha assenyalat que "falten polítiques que promocionin el nostre municipi i que potenciïn el comerç. Tot plegat, aquestes reflexions es manifesten en les estadístiques i el govern no s'inmuta davant dels resultats de l'enquesta".