Dictadura empresarial en l’empresa pública

13/11/2013 - Les Franqueses del Vallès

Dictadura empresarial en l’empresa pública

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Badia denuncia una maniobra de l’alcalde per deslliurar-se de la tasca de control de Plataforma per Catalunya en l’empresa municipal Entorn Verd SA

Les Franqueses del Vallès | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Josep Badia, ha denunciat la dictadura empresarial a la que esta sotmesa l’empresa municipal Entorn Verd SA.

L’ordre del dia de l’última reunió de l’empresa contemplava el cessament i nomenament de consellers d'administració, que va resultar en l’únic cessament de Josep Badia i del sr. Francesc Torné, escudant-se que cap dels dos signava uns comptes anuals marcats per l’obscurantisme i l’ambigüitat.

Badia ha revelat que les últimes auditories han proposat esmenes i han fet constar que hi ha partides que no estant comptabilitzades, al marge que paral.lelament s’ha anunciat que l'empresa presentaria concurs de creditors però no se sap si finalment el procés segueix endavant o no.

El portaveu identitari denuncia que malgrat les recomanacions dels auditors no s’ha rectificat la comptabilitat, així com tampoc s’han donat explicacions als consellers de les actuacions de l'empresa.

Per tots aquests motius Badia ha argumentat que no podia signar uns comptes obscurs i ambigus, i ha explicat que l’alcalde Colomé, aprofitat la majoria de govern, ha utilitzat aquesta negativa per dur a terme el cessament del portaveu identitari i eliminar la tasca de control que el grup municipal de Plataforma per Catalunya ha estat duent a terme des de l’oposició sobre la gestió d’Entorn Verd SA.