"Si el nostre poble té fam no podem ajudar altres pobles"

28/04/2014 - Les Franqueses del Vallès

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Josep Badia denuncia que el regidor d’esports es paga un viatge a Etiòpia amb diners públics per regalar material esportiu

Les Franqueses del Vallès | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’ajuntament, Josep Badia, ha denunciat que l'alcalde, Francesc Colomé (CIU), hagi enviat el regidor d'esports José Ramírez i el cap d'àrea Josep Campaña a Etiòpia per iniciar converses amb l’objectiu d’agermanar el municipi amb  la ciutat de Woldiya i regalar equipaments de futbol.

Badia ha dit que “no té sentit que un regidor i el cap d'àrea deixin el patronat d'esports per anar a Etiòpia”.

El portaveu ha recordat que “al nostre poble també tenim necessitats, i més ara, amb la crisi que patim. Moltes famílies de Les Franqueses  no poden inscriure els fills als clubs esportius perquè no tenen diners, o bé, no poden comprar-los l’equipament per la pràctica d’esport”

Badia ha matisat que “s’han d’honrar les accions solidàries, però el nostre poble també necessita solidaritat, i el diner públic prové del nostre poble. Si el nostre poble té fam no podem ajudar altres pobles”.