Manlleu, 04/05/2013; Moció de PxC aprovada per unanimitat al ple de Manlleu

04/05/2013 - Manlleu

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Manlleu aprova per unanimitat una moció presentada per PxC per cobrar una taxa als Bancs i Caixes que tinguin els seus caixers a la façana. Aquesta taxa bancàriacomençarà a aplicar-se a l’any 2014.

Manlleu | Redacció.-  El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a l’Ajuntament de Manlleu, va presentar el passat dimarts una moció on demanava poder cobrar una taxa als Bancs i Caixes que tinguin els seus caixers a la façana. La moció que és va aprovar per unanimitat, es començarà aplicar a partir del 2014.

Antoni Sánchez portaveu de PxC, va manifestar que “en temps de crisi qui ha de pagar més es qui més té i en aquest cas fer pagar una taxa els Bancs i Caixes és del tot just quan ells cobren una taxa per retirar diners del caixer automàtics els seus clients i a sobre fan servir un tros d’espai públic”.

El ple també va donar compte de la liquidació del pressupost de l’any 2012. PxC va demanar una Auditoria per a comprovar la veracitat dels comptes del Decret de liquidació dels pressupost del 2012, l’alcalde va acceptar la proposta feta per Sánchez i sol·licitarà a la Diputació de Barcelona perquè faci l’Auditoria.

En l’apartat de precs i preguntes, els regidors de PxC en van fer dues. El portaveu Antoni Sánchez va preguntar quin és el cost de vigilància dels nous lavabos de la plaça de Manlleu. I l’altre regidor identitari Domínguez va demanar aclaracions per l’agressió amb ganivet de dos marroquins expulsats de Bèlgica.

PxC

Manlleu , 5 de maig de 2013